engelse office 2007

Status
Niet open voor verdere reacties.

chrisjj

Gebruiker
Lid geworden
6 sep 2006
ik heb de engels office 2007 maar hoe moet ik dit naar nederlands omzette op kan dat niet?:O

Sorry maar dat is onmogelijk. Ze brengen office niet voor niks in verschillende talen uit ;)

Language Packs

Sorry maar dat is onmogelijk. Ze brengen office niet voor niks in verschillende talen uit ;)

Beste Road,

Om de Engelse Office om te zetten naar de gewenste taal heb je zo genaamde Language Packs. Maar ja, die zijn weer niet gratis ...:)

Inderdaad, maar daar maak je je office niet Nederlandstalig mee. Deze dienen bijvoorbeeld om de nederlandse spelling (voor spellingscontrole) in te voegen in een engelstalig pakket. De menubalken en opties blijven engels

Inderdaad, maar daar maak je je office niet Nederlandstalig mee. Deze dienen bijvoorbeeld om de nederlandse spelling (voor spellingscontrole) in te voegen in een engelstalig pakket. De menubalken en opties blijven engels

Wij installeren Engelse Office en daarna de Dutch Language Pack. Bij die laatste instalatie wordt gevraagd of je de menubalken "auto" wil of Dutch. Als je Dutch kiest staan de menubalken in het Nederlands(zelfs je "Help" is Nederlands). De spellingscontrole etc zitten in het ProofingTools pakket.

Hallo !

WinLaaf: je hebt helemaal gelijk !

Alleen: ze zijn niet gratis zover ik weet.

Greetz,

Harry.

inderdaad,

heb ook eens diep zitten zoeken en er bestaan inderdaad pakketjes voor. Maarja, waarom engelse versie kopen + zo een nederlands pakket in plaats van gewoon de nerderlandse versie te kopen.

inderdaad,

heb ook eens diep zitten zoeken en er bestaan inderdaad pakketjes voor. Maarja, waarom engelse versie kopen + zo een nederlands pakket in plaats van gewoon de nerderlandse versie te kopen.

Dat doe je ook normaal gesproken ook niet, daar heb je gelijk in. Waar je het vooral ziet is bij grotere organistaties waar diverse nationaliteiten zitten en ze op die manier iets kunnen doen om de licentie kosten een beetje te drukken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan