engelse versie van Windows 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

toop

Gebruiker
Lid geworden
8 feb 2004
Berichten
460
Heb de engelse versie van Window 7 met gevolg dat Word, Excel en Oulook in het engels staan. Dat schijn ik te kunnen wijzigen door een languagepack of iets anders te kunnen downloaden. Had die vraag al gesteld maar ik kan mijn vraag niet meer vinden de jullie site. Daar stond ook het antwoord op van servicepack of nog iets,\

gr.Toop
 
Weet het niet zeker hoor, maar het is in het office pakket toch die de taal bepaald. Je moet dan wel custom install doen en daar kan je de taal instelling mee installen mits deze dan ook in het office pakket aanwezig is!
Dan eventueel de link van frankwannet volgen en de opmerking van dorado toepassen.
 
Weet het niet zeker hoor, maar het is in het office pakket toch die de taal bepaald. Je moet dan wel custom install doen en daar kan je de taal instelling mee installen mits deze dan ook in het office pakket aanwezig is!
Dan eventueel de link van frankwannet volgen en de opmerking van dorado toepassen.

in de microsoft office language settings staat bij de available languages geen nederlands wel daarnaast bij de enabled editing languages en daaronder bij de primary editing languages staat wel nederlands
 
Weet het niet zeker hoor, maar het is in het office pakket toch die de taal bepaald. Je moet dan wel custom install doen en daar kan je de taal instelling mee installen mits deze dan ook in het office pakket aanwezig is!
Dan eventueel de link van frankwannet volgen en de opmerking van dorado toepassen.

kan de opmerking van Dorado niet meer vinden
 
Je office gewoon via [programm's en onderdelen] in configuratie scherm, dubbelklikken en dan toevoegen/opnieuw installeren. dan via de custom install nl toevoegen.
Dan via taal instellingen in de office map via [start] [programma's] de juiste taal instellen . vinkje weghalen bij iets van syteem taal gebruiken (weet niet hoe het exact heet in de engelse versie).

ps eerste is niet nodig waarschijnlijk maar dat vinkje weghalen moet je ff naar zoeken!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan