engelse XP home MET SP2

Status
Niet open voor verdere reacties.

nicobolt

Gebruiker
Lid geworden
9 nov 2001
heb een simpel maar wezelijk probleem. ik heb windows xp home in het engels. het is een origineel. nu heb ik problemen met de updates van microsoft omdat ik SP2 niet heb. die laatste kan ik alleen goed actief krijgen als deze op de windows instalatie cd staat. een voorbeeld. ik heb op een andere computer xp home nederlands staan en vervolgens de xp home met sp2 erover gezet, dit gaat goed en leverd geen problemen op. die computer draait prima met sp2. mijn probleem is nu dat ik nergens een versie van xp home kan vinden die zowel voorzien is van sp2 alsook in het engels is. ik wil geen copie met code erin, maar gewoon een copie zonder code, die heb ik al. bij voorbaat dank

heb ik al geprobeerd, maar dan wordt het heel moeilijk om nog een beetje normaal online te komen. hierbij genomen dat wanneer ik opnieuw instaleer ik grote problemen krijg met het instaleren van macromedia en andere progjes om sites te mogen bekijken. het sp2 pakkeet dat je haald en instaleerd geeft geen ruimte voor aanpassingen, het beslist als het ware voor mij en niet samen met mij, per slot ben ik de baas en als ik een virus binnen wil hebben dan is dan mijn probleem. is het sp2 geintregeerd in windows xp dan werkt het wel. dan kan ik wel alle toepassingen die ik wil erbij doen. vandaar mijn verzoek om een xp home in het engels met een sp2 erin.

Tja, dan weet ik niet zo gauw een andere oplossing dan die versie aan te schaffen.
Het probleem met Macromedia (Flash en Shockwave) komt overigens wel vaker voor - en niet alleen met SP2.
Hier vind je de oplossing ervoor.

Guus.

Maar het probleem van sp2 is meer dat door deze de macromedia domweg niet KAN worden geinstaleerd omdat de sp2 dit op grond van schadelijkheid voor de pc weigerd en het maar dan ook nergens kan worden ingesteld dat het wel mag. wanneer de sp2 wordt mee-geinstalleerd doet zich dit probleem niet voor. En even ***lig zijn, maar xp home met sp2 erin is helaas in nederland niet voorhanden. voor zover ik dit te weten gekomen ben. we hebben bijna allemaal (90%) de nederlandse versie van xp. helaas.

Fijn, dat SP2. :rolleyes:
Ben blij dat ik daar met Windows 98 SE geen last van heb. :)
Helaas weet ik geen andere oplossing. :(
Misschien iemand anders.

Guus.

bedankt voor de moeite en wellicht een ander lid die mij verder kan helpen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan