engelse xp veranderen in nl?

Status
Niet open voor verdere reacties.

kevin10

Gebruiker
Lid geworden
22 jan 2008
Berichten
344
hallo

ik heb op een xp van mij xp professional 64 bit zitten en die is in het engels en dat is wel wat irritant is er ook ergens een taalpak of iets anders dat die nederlands is?

als je nog extra info wilt moet je het maar even zeggen:)

greetz,
kevin10
 
Ja, dat gaat werken:

Van Microsoft:

What versions of Windows are supported by MUI?
MUI was introduced in the Windows 2000 timeframe and is available for:

• Windows 2000 Professional

• Windows 2000 Server Family - often implemented in a Terminal Services environment

• Windows XP Professional

• Windows XP for Tablet PC

• Windows Server 2003 Family

• Windows XP Embedded


MUI is not supported on consumer versions of Windows such as Windows 9x, Windows Me, and Windows XP Home Edition.


Hier lees je alles over installatie en taalwisseling.
 
Laatst bewerkt:
bedankt voor de snelle hulp ik snap er niet veel van en ik lees het zo nog een keer door misschien snap ik het dan wel maar is die link er ook in het nederlands?:eek: of een handleiding daarvoor ik weet niet wat je moet intikken bij google om bij zoiets te komen:p

bedankt
greetz,
kevin10
 
De samenvatting van het verhaal is dat het kan en dat de MUI als het goed is, reeds is geïnstalleerd en je die alleen maar dient te activeren.
 
ik heb even zitten kijken maar bedoel je die map in C:\WINDOWS\system32? want daar heb ik wel een map staan die MUI heet en daar staan wat mapjes en daarin staan .dll bestanden
en die map is 14,4 mb of moet ik dat ergens downloaden?

greetz,
kevin10
 
Ik heb zelf niet de hele link van Microsoft doorgelezen, daar zal ongetwijfeld tot op de millimeter in beschreven worden hoe je het e.e.a moet doen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan