engine

Status
Niet open voor verdere reacties.

kevinsoftware

Gebruiker
Lid geworden
3 jan 2007
Hallo,
Ik ben opzoek naar een engine maar zie er best veel op google. Weten misschien jullie een goede want ik ben bezig met een spel (Firstperson shooter) met een paar andere mensen.
dus hebben we een goede engine nodig.

Groetjes kevinSoftware

ik maak zelf al zon 7 jaar levels voor fp shooters, je kunt het beste even op mn site kijken wanneer je werk van me wilt zien (zie link onderaan). ik gebruik altijd de editors die bij games komen zoals (o.a. cod1+2, HL2, prey, Sof2, Mohaa en Fear).

je kunt zelf een game maken met een andere editor, zoals Maniac voorstelde, maar meestal zien die er niet uit, eigenlijk altijd. ze hebben de kwaliteit van games zoals Quake2, oude koek dus.

mocht je nog steeds vragen hebben dan hoor ik die graag van je, mocht je op een speciale mapping site verder willen discuseren dan kan dat ook, ben nml admin van een mapping site, samen metwat vrienden, (zie link naar sp-mods.com)

leon

Klopt graphics zijn niet geweldig, maar het gaat om de fun :D

dat ben ik met je eens, maar zolang je niet een game op de markt wilt brengen, maar eigenlijk alleen iets wilt maken waarmee je lekker kan knallen, (desnoods samen met je vrienden), dan raad ik ten alle tijden aan om gewoon een editor te gebruiken van een hedendaagse game, die is gratis, de editor, en je hebt gelijk alle texturen, sounds, npc's, effecten, etc die je kan gebruiken. bij die andere editors moet je die zelf maken (!!!!!!!!!) wat maanden tijd kost, op zn minst, en je moet dat ook nog maar eens kunnen, bump mapping etc. (of je moet van die extra pakketten kopen waar wat inzit aan models etc)
en, t ziet er gewoon veel en veel beter uit.

maar, t is dus net wat je maar zoekt en wilt. maar zolang je t niet wilt verkopen kies ik ten alle tijden voor de nieuwe editors. over game play valt trouwens ook nog genoeg te zeggen, de nieuwe games hebben een veel beter AI systheem.

leon

Oke, Ik ben beig met modellen in 3dsmax van een paar wapens etc. Aleen zoek ik nog een paar menen die mij kunnen/willen helpen. Het spel zal later gewoon gratis te downloaden zijn ik hoef er geen geld voor te hebben. ik hou gewoon van het modellen en programeeren van dingen. dus ik doe dat spel in mijn vrije tijd. Wil je helpen? mail dan naar mij

Groetjes kevin

ben benieuwd welke editor je dan gaat gebruiken en wat voor game het wordt, of ben je daar nog niet aan toe en ben je eerst begonnen met enkel de wapens te modelen.

je kunt nooit geld vragen voor games die je gemaakt hebt met gratis originele editor van bestaande games. want dan heb je zo een miljoenen schade claim aan je broek, dan moet je dus wel zoiets als fpcreator gebruiken.

succes ermee en zou graag wat screentjes zien, ben altijd geinteresseerd in andere game makers.

leon

is eigenlijk wel beter, een filmpje, want een demo vereist dat ik m ook moet kunnen spelen.

leon

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan