broersander
Gebruiker
- Lid geworden
- 21 jun 2007
- Berichten
- 11
Ik wil een excel document maken waarin ik kan aangeven welke thema's ik komend jaar behandel en waarin te zien is welke doelen aan bod komen.
Een begin heb ik gemaakt, maar nu wordt het moeilijker voor mij en loop ik vast.
Wat ik heb:
Bij tabblad "alle thema's" staat een overzicht met alle thema's die gedaan kunnen worden.
De thema's staan in cel E3 t/m AN3.
Hierboven heb ik een gele rij gezet waarin met een kruisje aan te geven is welke thema's aan bod komen.
Nadat de kruisjes zijn gezet wil ik op tabblad "Overzichtelijk schema" dat kolom A t/m D altijd zichtbaar blijft, hierachter moeten enkel de kolommen zichtbaar blijven van de thema's die behandeld worden (die uit de gele balk met het kruisje erbij). Het liefst aaneensluitend.
Ik hoop dat iemand mij vooruit kan helpen.
Een begin heb ik gemaakt, maar nu wordt het moeilijker voor mij en loop ik vast.
Wat ik heb:
Bij tabblad "alle thema's" staat een overzicht met alle thema's die gedaan kunnen worden.
De thema's staan in cel E3 t/m AN3.
Hierboven heb ik een gele rij gezet waarin met een kruisje aan te geven is welke thema's aan bod komen.
Nadat de kruisjes zijn gezet wil ik op tabblad "Overzichtelijk schema" dat kolom A t/m D altijd zichtbaar blijft, hierachter moeten enkel de kolommen zichtbaar blijven van de thema's die behandeld worden (die uit de gele balk met het kruisje erbij). Het liefst aaneensluitend.
Ik hoop dat iemand mij vooruit kan helpen.