• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Enkel inhoud besturingselement afdrukken

Status
Niet open voor verdere reacties.

wimpietje

Gebruiker
Lid geworden
6 dec 2001
Hoi,
Ik maakte een formulier met keuzelijst met invoervak, ik wil dit form afdrukken maar dan verschijnt ook het besturingselement zelf op de adruk terwijl ik enkel de inhoud ervan afgedrukt zou willen....kan iemand me verder helpen?
thx
wim

Als je de gekozen waarden in de linked cell plaatst kun je bij de eigenschappen van het besturingselement aangeven dat dit niet geprint moet worden.
De linked Cell kun je achter je besturingselement plaatsen.

Oeps toch nog probleempje....

Jan van Asseldonk zei:
Als je de gekozen waarden in de linked cell plaatst kun je bij de eigenschappen van het besturingselement aangeven dat dit niet geprint moet worden.
De linked Cell kun je achter je besturingselement plaatsen.

in de linked cell verschijnt een getal, niet de gekozen waarde....

Gebruik "keuzelijst met invoervak" uit de werkset besturingselementen i.p.v. van die uit de werkset formulieren. Die uit formulieren geeft inderdaad het nummer van de gemaakte keuze.

méér problemen...? (maar ongetwijfeld ook méér oplossingen :)

Jan van Asseldonk zei:
Gebruik "keuzelijst met invoervak" uit de werkset besturingselementen i.p.v. van die uit de werkset formulieren. Die uit formulieren geeft inderdaad het nummer van de gemaakte keuze.

goeiemorgen, alweer bedankt voor de reactie, echter als ik de keuzelijst uit de werkset besturingselementen gebruik dan kan ik geen bereik kiezen in het venster 'besturingselement opmaken...' ik krijg dus mijn gegevens er niet in...

wimpietje zei:
goeiemorgen, alweer bedankt voor de reactie, echter als ik de keuzelijst uit de werkset besturingselementen gebruik dan kan ik geen bereik kiezen in het venster 'besturingselement opmaken...' ik krijg dus mijn gegevens er niet in...

Oeps, te vroeg gereageerd, tis wat zoeken maar heb het gevonden
allen bedankt!! vraag is opgelost

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan