• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

enkel sheet1 van een excel werkbook versturen ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

caesargallery

Gebruiker
Lid geworden
11 jul 2013
Hallo ,
weet hier iemand hoe het mogelijk is om van een excel werkbook slechts een
sheet2 als attachment te versturen .
vb
sheet 1 > A1= $ // A2 = 5 // A3= 7 //
sheet 2 > A1 = $ // A2 = totaal // (som sheet 1 ) A3=12

of zie vorig voorbeeld een selectie van sheets door een paswoord onzichtbaar te maken
bij het versturen

Of kan dit opgelost worden via een ander programma ?

dank voor reactie ,uw website is origineel

Rob,maar ik vond niet echt een oplossing op mijn vraag :(

Pas de zoekfunctie van dit forum eens toe.

Hallo rob ,versturen van een excel workboek is geen probleem maar versturen van een welbepaalde
sheet is nergens te vinden .... volgens mij
Als iemand hier een oplossing voor kan vinden ... het hoeft niet gratis te zijn ....!

misschien is het niet zo verstandig je mailadres zo open en bloot weer te geven.
Code:
Sub Mailen_Caesar()
  Sheets("Blad2").Copy                                     'kopieren van blad2 naar een nieuwe map
  With Cells
    .Copy                                                  'cellen kopieren
    .PasteSpecial xlPasteValues                            'en plakken als waarden (anders problemen met je formules)
  End With
  ActiveWorkbook.SendMail "caesargallery@BepaaldeSite.be", "In bijlage de gewenste gegevens in sheet2 "  'mailtje versturen met die nieuwe map met enkel blad2
  ActiveWorkbook.Close False                               'tussentijdse map zelf niet eens opslaan
End Sub

Hallo allemaal ,
Eerst en vooral dank voor reacties en hulp,maar weet iemand ook hoe dit toe te passen bij een online programma ( hotmail ) of via android ?
groeten en allen een fijne zomer dag

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan