Enkel verder nadat een bepaald veld is ingevuld?

Status
Niet open voor verdere reacties.

DEWCAP

Gebruiker
Lid geworden
14 dec 2006
Hallo,

In mijn access db heb ik een formulier met verschillende tabs.

Het formulier opent op tab 1 waar oftewel "company en user" oftewel "username" ingevuld moeten worden. Nu zou ik een veiligheid willen inbouwen die de gebruikers verbiedt naar andere tabbladen te gaan alvorens een van de 2 voorwaarden vervuld zijn.

Ik kan geen bijlage uploaden aangezien mijn netwerk dit niet toe laat.

Kan dit gebeuren met een macro of met VBA? Zo ja, hoe dan :)

Kan iem mij hiermee helpen?
Alvast bedankt!

Kijk even naar de bijlage. Is dit je bedoeling?

mvg

Charles

Bijlagen

Hallo,

Bedank voor het antwoord maar dit is niet wat ik zoek.

De tabbladen moeten er van de start zijn. En mijn formulier werkt zonder record selectors.

Hallo,

Kan iemand mij hiermee verder helpen? Mss door middel van VBA die, nadat ik op een ander tabblad klik, checkt ofwel combinatie 1 ofwel combinatie 2 voldaan is?
Alvast bedankt!

Is er nu echt niemand die op deze vraag een antwoord heeft?

Alvast bedankt!

Laatst bewerkt:
Kijk eens op www.pcmenu.nl daar staat een inlogmenu. Denk dat je dan al een heel eind op weg bent. Je kunt dan namelijk aan geven wie wel en niet bevoegd zijn om gegevens te bekijken en te veranderen. Het is dan ook simpel om formulieren niet te laten zien.

groet

Proatbuul

maak de rest van je tabs onzichtbaar zolang niet aan alle voorwaarden is voldaan.

een attachment zou wel een stuk schelen. als die netwerk beperking thuis geld dan zou ik andere ouders zoeken.:D

Het netwerk laat dit niet toe vanwege het bedrijfsbeleid. Niets met mijn thuisnetwerk te maken.

Ik post even een bijlage via een andere pc.

Bijlagen

Bedankt voor het antwoord Guus. Dit lijkt al meer op wat ik wil. Maar, in onze vb database moeten alle 3 de velden ingevuld zijn, terwijl in mijn DB enkel veld 1 en 2 ofwel veld 3 ingevuld moeten zijn.

Had ik dat zelf kunnen aanpassen, dan had ik hier geen vraag op het forum gepost. Kan je/wil je mij aub helpen?

Bedankt.

Iemand die mij wel kan helpen? Aan antwoorden zoals "dat kan je zelf toch oplossen" of "een rar file, gemiste kans..." heb ik eigenlijk niet zoveel.

Alvast bedankt!

Omdat ik wil geholpen worden en aan jouw antwoorden niets heb? Daar denk ik dan wel het mijne van...

Iemand die mij wel kan helpen? De DB in bijlage komt in de buurt van wat ik wil. Maar hoe kan je configuren dat ofwel "Username" ofwel "User" & "Company" ingevuld moetn worden alvorens verder te kunnen?

Bedankt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan