• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

enkel werkblad verzenden

Status
Niet open voor verdere reacties.

johan55

Gebruiker
Lid geworden
16 sep 2008
Berichten
8
hallo,
ik heb een formulier gemaakt met 12 werkbladen (jan, feb, mrt,apr enz.) Nu heb ik een macro om het bestand te verzenden, maar werkt(nog) niet naar behoren. ik heb in alle werkbladen een knop toegevoegd die verwijst naar de macro en inderdaad ik kom in outlook. Maar ik wil dat er een enkel werkblad(bv jan of feb) als bijlage in de email wordt toegevoegd. Is dit mogelijk? en zo ja wie heeft voor mij dé macro die dit kan of kan ik in mijn macro iets toevoegen? help help.

Sub Verzenden()
' Verzenden via mail.
Err.Number = 0
On Error Resume Next
Set OutApp = GetObject(, "Outlook.Application")
If Err.Number > 0 Then
Set OutApp = CreateObject("Outlook.Application")
Err.Clear
End If
On Error GoTo 0
OutApp.Session.Logon
Set OutMail = OutApp.CreateItem(0)
With OutMail
.To = "wj.hoogendoorn@chello.nl"
.CC = ""
.BCC = ""
.Subject = "januari"
.Body = "Hallo" & " " & Range("B1") & "," & vbNewLine & vbNewLine & "hierbij als bijlage mijn declaratie over de maand januari" & vbNewLine & vbNewLine & "Met vriendelijke groet," & vbNewLine & Range("B4") & vbNewLine & vbNewLine & "P.S. Graag ontvang ik op dit mailadres een ontvangbevestiging"
.display
End With
Set OutMail = Nothing
Set OutApp = Nothing
End Sub


ik hoop dat iemand mij kan helpen
groet, johan55
wj.hoogendoorn@chello.nl
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan