enkele dingen die niet kloppen aan mijn pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

MrStone

Gebruiker
Lid geworden
15 aug 2007
Berichten
26
De laatste tijd doet men pc nogal raar.

- Als hij van Slaapstand komt dan krijg ik een blauw scherm en moet ik men pc heropstarten (bij stand-by niet geloof ik).

- Ik krijg soms de foutmelding CLED? error als ik mijn pc opstart en kan dan mijn taakbalk niet aanklikken.

- Een Windows-installer voor Sonic MyDVD start op als ik een map open, de installatie mislukt altijd maar ik wist niet eens dat ik dat programma had en gebruik(te) het nooit.

Ik heb wat nieuwe software gedownload (heeft allemaal niets te maken met het systeem, ik heb een nieuwe geluidskaart geïnstalleerd en ik heb een driver + software voor men mp3-speler op men pc gezet.

Dat laatste streepje was voor al deze installaties; de rest erna als ik me niet vergis.

Kan iemand me hierbij helpen?!


Alvast Bedankt
Mvg Stijn:)
 
Het is voor de hand liggend dat je een systeemherstelpunt gebruikt om instellingen terug te zetten naar een datum dat het nog werkte. De dingen die je na die tijd hebt geïnstalleerd moet je dan opnieuw installeren. Je vindt systeemherstelpunten bij Start, Alle Programma's, Bureauaccesoires, Systeemwerkset, Systeemherstel. Het aantal herstelpunten is afhankelijk van de ruimte die je daarvoor reserveert.

CLED zou afkomstig kunnen zijn van een programma dat betaalde software veel goedkoper maakt. Als je bij Start, Uitvoeren "msconfig" intypt dan kom je bij een tabblad met programma's die opgestart worden. Haal hier het afvinkje bij cled.exe weg en kijk waar het zich bevindt. Als het voor de werking van programma's niet uitmaakt kan je het programma, met de kennis van het pad er naartoe, waarschijnlijk weghalen. Ga dan naar het register, als je die vaardigheden hebt tenminste. Zoek de ingang van cled.exe (onder local_machine\software\microsoft\windows\currentversion\run) en verwijder die. Google voor de zekerheid nog even op deze foutmelding om zeker te gaan waar het bij kan horen. Ik begrijp bij H2O, dat wordt gebruikt bij illegale software.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan