Enkele vragen

• Onderwerp starter Onderwerp starter j-a
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Jaa je had het over een link. Maar ik denk dat w3schools/je boek - daar wel antwoord op geeft. Zo niet horen we het wel.

Je kan dan de hoogte gaan beschrijven.. Zet er gewoon height: xaantalpixels px; neer. (px moet vast zitten aan het aantal).
Hoop dat je hiermee verder kan.!

EDIT: Dit zou moeten werken voor je link:
CSS:
.banner a{
text-decoration: none;
color: #FFF;
}
Het boek is er nog niet, hopelijk morgen. De cursus op W3C is vooralsnog erg duidelijk. Dank daarvoor.

Oké, zal het erbij voegen.

Je edit, het maakt niet uit waar ik dat stukje CSS-tekst neerzet?

Oke succes. Is het gelukt met je height?
Ehm nee. Maar .banner moet wel de class zijn van je banner. Er staat dan in je html <div class="banner"></div> Als er iets anders staat, moet je banner even veranderen in mijn stukje code.

Ik heb de hoogte nu in het CSS-bestand gezet. De menu's zijn nu inderdaad allemaal even lang. Maar helaas veranderd de hoogte niet als bijvoorbeeld de tekst langer of korter dan het gestelde aantal px's wordt.

Klopt, het is of het 1 of het anders. Tenzij je even veel tekst in je menu zet, als in de andere stukjes.

Klopt, het is of het 1 of het anders. Tenzij je even veel tekst in je menu zet, als in de andere stukjes.
Oké, dankje. Dan moet ik daar nog maar eens over nadenken dus. In ieder geval bedankt voor je hulp!

Ik had hier ook nog een vraag staan met betrekking tot een fotoalbum op de website. Wat is handig om te doen? Is zoiets eenvoudig met een extern fotoalbum te doen zeg maar? Picasa bijvoorbeeld. Daar fotoalbums aanmaken en die dan op de één of andere manier op je website te krijgen? Ik had gister al wel wat templates gevonden op een website (gemaakt door een Nederlander geloof ik, wel in het Engels), maar ik ben er niet in geslaagd dat goed op de website te krijgen. Of is een andere optie beter?

Tja, das altijd een lastige. Persoonlijk vermijd ik ze altijd, omdat ik geen verstand heb van javascript/jquerry en dat toch wel de enige fatsoenlijke manier is. Het kopiëren van een script lijkt me het beste inderdaad. Toch om een goed script te vinden is een vervelend karwij.. Misschieten weet iemand op het forum nog een goede?

Tja, das altijd een lastige. Persoonlijk vermijd ik ze altijd, omdat ik geen verstand heb van javascript/jquerry en dat toch wel de enige fatsoenlijke manier is. Het kopiëren van een script lijkt me het beste inderdaad. Toch om een goed script te vinden is een vervelend karwij.. Misschieten weet iemand op het forum nog een goede?
Het meest eenvoudige is dan denk ik om een fotoalbum te maken op Picasa en dan gewoon te linken naar het album ofzo.

Kan. Ik zou even rondvragen bij de javacsripters onder ons. Mischien hebben die iets kant en klaars. Is wel mooier. Anders zou ik gewoon een link doen inderdaad naar jouwn fotoalbum.

Kan. Ik zou even rondvragen bij de javacsripters onder ons. Mischien hebben die iets kant en klaars. Is wel mooier. Anders zou ik gewoon een link doen inderdaad naar jouwn fotoalbum.
Bedankt voor de tip. Zal even een onderwerpje aanmaken in die sectie!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan