Enorm veel .tmp bestanden

Status
Niet open voor verdere reacties.

kimirulezz

Gebruiker
Lid geworden
8 dec 2008
Beste mensen,

Ik weet niet of ik hier in het goede subforum zit maar ik heb het volgende probleem:
Mijn temp map (C:/Users/User/AppData/Local/Temp loopt steeds vol met duizenden .tmp bestanden die beginnen met 'AdA'.
Zie de screenshot.
Wat zijn dit voor bestanden en hoe kan ik voorkomen dat de map volloopt?
Het enige wat de laatste dagen veranderd is is dat ik geupgrade heb naar MO 2010 Professional Plus (Beta 2).

Graag jullie reactie.

probleem.jpg

Nee doe maar even niet......

Gebruik je ook Outlook voor je email?

Want er schijnt een conflict te zijn met de nieuwere versies van Outlook (vanaf Outlook 2007) en Adaware, wat al die tmp files veroorzaakt

Ja ik gebruik Outlook 2010 en Ad Aware..
Hoe kan ik dit oplossen of moet ik gewoon simpelweg Ad Aware verwijderen?

Adaware verwijderen of een ander email-programma gebruiken zou de oplossing zijn.

Thanks voor de snelle reactie(s).
Outlook verwijderen voor mij is geen optie dus gaat Ad Aware eraf.
Ik hou jullie op de hoogte of het probleem ook echt opgelost is.

Bedankt in ieder geval!

De .tmp bestanden zijn niet meer teruggekomen.
Het is dus opgelost :)! Thanks iedereen!

Toch jammer dat je een perfect antispam/spyware prog als adaware er zo luchthartig af gooit.
Je geeft niet aan welke browser je gebruikt maar bv IE heeft onder de extra->internetopties->algemeen->browsergeschiedenis de mogelijkheid een vink te plaatsen voor .. verwijderen bij afsluiten.
Er bestaan daarnaast eenvoudig te bedienen progs als CCleaner en/of ATF cleaner om de betreffende map ....local/temp te legen.
Ik doe dat na elke sessie.
sxxs

Ik heb ook Ad-Aware (Hij werkt heel goed vind ik) en ik heb maar 45 dingen in mijn TEMP map

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan