Enorm weinig ruimt maar toch koeler nodig...

Status
Niet open voor verdere reacties.

DoRcO

Verenigingslid
Lid geworden
21 aug 2007
ik heb sinds gisteren een Geforce 8800 GTS aan geschaft. en die zit strak tegen mijn Netwerk kaart aan, ik denk net 1 cm speling, is hier een manier voor om hem gekoeld te krijgen?? hij word namelijk bijhoorlijk heet, en de netwerk kaart nu ook...

ik heb 1 Fan, maar die zit tegenover de processor koeler, en niet bij de graphic card in de buurt...

iemand een idee ?

Onboard lan wil je niet gebruiken? Of gebruik je die voor internet delen?

mvg leo

Watercooling? En kun je een foto maken?

[Edit] Ik bedoel een watercooling block er op zetten.

Laatst bewerkt:
Watercooling? En kun je een foto maken?

[Edit] Ik bedoel een watercooling block er op zetten.

hoe werkt dat precies ?? heb je daar water aansluitng voor nodig,, nee toch ?

foto komt eraan...

Onboard lan wil je niet gebruiken? Of gebruik je die voor internet delen?

mvg leo

ik heb newterk kaart voor draadloos internet.. met een draadloze antene voor beter ontvangst
foto:

(komt eraan)

is nogal een heel paket zie ik zo... pompen en blokken. ik heb hier bijhoorlijk weinig ruimte :P

dus ik denk niet dat dat iets is voor mij :P wel heel erg bedankt voor je opmerking :thumb:

jah dat is inderdaad een goede oplossing :D thnx
simpele oplossing zijn niet altijd zo snel te bedenken :P xD

Ik zou de voeding en kast te gelijk kopen. Anders heb je kans dat je voeding niet in je oude kast past.

Een nieuwe ruimere kast voor goede koeling is inderdaad geen slecht idee (jehbt een microatx nu?))
Helaas krijg je dan niet meer ruimte tussen de netwerkkaart en de 8800.
Daar heb je een ander moederbord voor nodig.(met meer pci sloten)
Misschien een externe draadloze usb adapter en de interne kaart eruit, als relatief goedkope oplossing?

mvg leo

Wat dacht je ervan om die draadloze PCI kaart weg te halen helemaal en dan een draadloos USB adaptertje te kopen voor een paar euro?

Leuk en sterk voedinkje he? Ik heb hem ook, bevalt prima. En die kast ziet er wel vet uit. :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan