• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

enqeute in excel

Status
Niet open voor verdere reacties.

qurvo2

Gebruiker
Lid geworden
4 feb 2010
Berichten
8
ik heb een enqeute in excel gemaakt en als je alles heb ingevuld in die enqeute en dan op het eind op versturen klik zou ik willen dat die het opslaat en naar me mail toe stuurt? hoe doe je dat? VBA? of is er nog een andere manier?
alvast bedankt voor de hulp.
 
is het ook mogelijk dat die vba kijkt naar de extra internetopties van je internet explorer bij programma's naar je standaard mail programma. bijvoorbeeld: windows live hotmail of microsoft exchange.
 
ik heb na elke vraag een hyperlink gemaakt naar de volgende pagina. en ik wil eigelijk als bijvoorbeeld een vraag de volgende 2 vragen nie van toepassing zijn dat die dan die 2 pagina's overslaat.
 
ik heb na elke vraag een hyperlink gemaakt naar de volgende pagina. en ik wil eigelijk als bijvoorbeeld een vraag de volgende 2 vragen nie van toepassing zijn dat die dan die 2 pagina's overslaat.
Wat heeft deze vraag met de eerdere printvraag te maken?:confused: Een ander onderwerp verdient een nieuwe vraag.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan