Enquete invullen? Ja graag!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hendrikdegraaf

Gebruiker
Lid geworden
11 okt 2006
Hallo,

Ik ben momenteel bezig met een onderzoek voor mijn opleiding naar computergebruik . Ik heb hiervoor een enquête gemaakt en zou het enorm waarderen als jullie de tijd zouden willen nemen om deze even in te vullen (+/- 4 minuten).

De enquete is voornamelijk bestemd voor Linux-gebruikers, maar ook voor mensen die weleens van Linux gehoord hebben, maar het niet gebruiken. Van deze laatste categorie mensen heb ik nog erg weinig respondenten..... Vandaar dus mijn post in dit forum!

De enquête is te bereiken via de volgende link:
[De enquete is gedeactiveerd. Ik ga nu de analyses uitvoeren en zal later een samenvatting hiervan posten. Iedereen hartelijk bedankt voor het invullen]

Alvast hartelijk bedankt,

Hendrik de Graaf

PS: Ik wil even benadrukken dat ik dit onderzoek puur voor mijn opleiding doe. Ik loop geen stage bij een bedrijf ofzo, dus de informatie zal niet voor commerciële doeleinden worden gebruikt.

Laatst bewerkt:
Enquete is goed gekeurd dus doe je best.

Laatst bewerkt:
Ik zou het zeer waarderen als nog meer mensen mijn enquete in zouden willen vullen!

Alvast vriendelijk bedankt,

Hendrik

Beste Paul-RT,

Bedankt voor je oplettendheid. De vragenlijst was op 15-5 gedeactiveerd. Ik heb hem een weekje langer op actief gezet, tot 22-5.

Mijn excuses voor het ongemak!

Groet,

Hendrik

Bij nader inzien wordt morgen (maandag 18 mei 2008) de laatste dag dat de enquete kan worden ingevuld.

Groet,

Hendrik

uuuehhhmmm.... JA, blijkbaar ben ik geen avondmens.... Of ik moet misschien nog wakker worden ofzo.

Inderdaad: Maandag 19 mei dus.......

Mij best hoor, zolang had ik niet nodig voor het invullen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan