Enter-teken start mee op, hoe moet dat uit?

• Onderwerp starter Onderwerp starter brbr
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

brbr

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
17 mrt 2002
Wanneer ik Word opstart verschijnen (waarschijnlijk) enter-tekens, deze zien eruit als 2 verticale strepen nast elkaar met aan de linker bovenkant een soort half zwart balletje.

Mijn vraag is hoe ik deze functie uit kan zetten.

Groet

brbr zei:
Wanneer ik Word opstart verschijnen (waarschijnlijk) enter-tekens, deze zien eruit als 2 verticale strepen nast elkaar met aan de linker bovenkant een soort half zwart balletje.

Groet

Ga naar Beeld
Kies Afdrukweergave

brbr zei:
Die kun je met deze knop verbergen:

attachment.php

Deze functie zorgt ervoor dat je spaties en returns e.d.kunt zien.

Staat die functie uitgeschakeld en krijg je die tekens toch te zien, dan kan het bestand Normal.dot corrupt zijn. Dat is makkelijk op te lossen door dat bestand op te zoeken en te verwijderen. Start daarna even opnieuw op. Als je Word weer start wordt er een nieuw Normal.dot aangemaakt.

Guus.

Laatst bewerkt:
Hello brbr

op het eerste gezicht kan het verschijnen van het alineateken misschien storend overkomen, maar uit ervaring weet ik dat het zeer gemakkelijk is om ingeslopen fouten zeer snel en gemakkelijk te detecteren.
Het is een gewoonte maar het zien van die tekens, zoals ook de tabtekens, spaties,....laat toe onauwkeurigheden tegen de opmaak en/of lay-out te vinden om ze te kunnen wegwerken.

Vriendelijke groeten van

nIh1IlO

Beter laat dan nooit

Ik had hetzelfde probleem bij outlook.
Kwam hierop en kon er niet echt iets mee omdat het normal.dot niet beschadigd kon zijn.
Heb gewoon ergens verkeerd op gedrukt !
Vond tevens ook de knop niet die Guus abc mededeelde.
Maar als je die knop zoekt, zorg dat de standaard werkbalk aanstaat (deze stond bij mij uit)
Deze zet je aan door met je rechtermuisknop op de balk te klikken waar de vet cursief onderstreept lettertype en grote balk is. dan klik je op standaard en deze verschijnt ook in de werkbalk. dan kun je hem uitduwen!!!
Vond dit wel een handige toevoeging voor mensen die hier nog eens mee in problemen komen.
De meeste mensen klikken toch op deze link omdat deze bij het ingeven van enter teken in google bovenaan staat !

Mvg;

Sparerib

Vreemd teken

Beste mensen,

Ik heb ook dit tekentje (zie bijlage) in mijn word 2003, ook wanneer ik opnieuw opstart of een nieuw document open.

Ik heb de tips opgevolgd maar ga naar beeld en dan print lay out werkt niet. Het tekentje blijft.

Wie kan mijn helpen en mijn informeren hoe ik dit kan oplossen/verwijderen. Ik gebruik de engelse versie word 2003

Alvast bedankt!

Bijlagen

Werkbalk standaard

Beste mensen,

Ik heb ook dit tekentje (zie bijlage) in mijn word 2003, ook wanneer ik opnieuw opstart of een nieuw document open.

Ik heb de tips opgevolgd maar ga naar beeld en dan print lay out werkt niet. Het tekentje blijft.

Wie kan mijn helpen en mijn informeren hoe ik dit kan oplossen/verwijderen. Ik gebruik de engelse versie word 2003

Alvast bedankt!

Zie de bijlage daar kan je staat waar je dat aan en uit kan zetten.

Bijlagen

• helpmij.jpg
    helpmij.jpg
    14,8 KB · Weergaven: 1.761
Zet je vraag even op 'opgelost', dat is wel zo prettig voor iedereen.

Opgelost

Hallo Paul,

Excuses dat ik het niet op opgelost heb gezet.
Heb het net geprobeerd maar zie nu dat ik het heb verwijderd ipv status opgelost.

Kan je me een tip geven voor de volgende keer hoe ik het op opgelost zet? Heb al het 1 en ander doorgelezen maar kan het niet vinden :mad:

Groetjes

'Opgelost' zetten

Scrol helemaal naar onder, bij jouw vraag, daar zie je 'status van de vraag', rechtsonder.
Klik dan op 'vraag is opgelost'

Paul

Raar teken

Groet

Het is voor mij de eerste keer dat ik reageer, hoop dat ik het goed doe

Ik had hetzelfde probleem
Heb onderstaande gevonden en uitgevoerd
Bij mij is het nu opgelost

Open Word
De knoppenbalk bovenaan
Klik op het teken links van het (witte) percentage veld en de weergave is

weer normaal

Succes

Groeten Yvonne

Sneltoets: <Ctrl>+<Shift>+<8>

vraag is 4 jaar oud, derhalve niet meer actueel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan