Entourage 2008/exchange Server

Status
Niet open voor verdere reacties.

HEKTOR1952

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
15 aug 2008
Berichten
3
Ik werk op een i-book Pro. OS Mac Os Leopard. Verbinding naar buiten draadloos via open VPN tunnel. Server op de zaak is probleemloos te benaderen. Internet ook geen probleem. Verbinding maken met de Exchange Server wil maar niet lukken. Kan iemand mij helpen om de juiste configuratie in Entourage 2008 te zetten.
Hektor1952
 
Laatst bewerkt:
elk woord beginnen met een hoofdletter is ontzettend irritant te lezen.
Hier zijn we bij helpmij.nl niet van gediend.
je kunt het bericht zelf even aanpassen.
 
Als je nu even duidelijk uitlegt waar het met Entourage mis gaat. Ik had ondertussen een linkje gevonden.

LaPasta
 
Als je nu even duidelijk uitlegt waar het met Entourage mis gaat. Ik had ondertussen een linkje gevonden.

LaPasta

Het gaat mis bij het verbinden met de Exchange Server. Er hebben al veel mensen naar gekeken ook zgn. Apple experts. Diverse handleidingen in info's opgevolgd maar helaas nog steeds geen verbinding. De verbinding met de server op ip niveau lukt wel, alle bestanden op de server zijn middels een share te benaderen, echter de exchange server niet. Wij hebben het idee dat het aan de LDAP instellingen zou kunnen liggen echter een duidelijke info is op internet niet te vinden. Het is zeer vreemd dat dit zo werkt daar entourage 2004 i.c.m. met een VPN verbinding werkt feilloos. Deze versie 2008 met een open VPN tunnel is niet aan de praat te krijgen Ik gebruik nu een terminal sessie om verbinding te maken met de server. Dit lukt wel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan