enveloppe afdrukken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geplaatst door patrickt
Oef, nu ik dit lees.
Elke jaar is het weer ff stoeien.
Dan roep mijn vrouw altijd op de achtergrond, "ik was schrijvend al klaar geweest" :evil: :evil:

Ghehe, dat zegt mn moeder ook altijd :rolleyes:.

Bij ICT-ers gaat alles automatisch, maar helaas niets vanzelf :evil:.

ik zit ook altijd te stoeien.
hiervoor gebruikte ik altijd office2000.
nu gebruik ik sinds kort officeXP.
gaat weer net iets anders.
eigenlijk zou ik het moeten opschrijven over dit alles.
anders zit ik volgend jaar weer te stoeien.
maar ach, het uitzoeken is ook wel weer leuk.
alleen wordt mijn vrouw altijd ongeduldig:D

Geplaatst door goldvinger

alleen wordt mijn vrouw altijd ongeduldig:D

Offtopic:

Ten eerste, elk jaar willen ze veranderingen(adressen eruit, en erbij)
Ten tweede, vrouwen zijn altijd ongeduldig.

En altijd hebben ze van die goedkope enveloppen met afwijkende maten. :confused: :confused:

Geplaatst door patrickt

En altijd hebben ze van die goedkope enveloppen met afwijkende maten. :confused: :confused:

je hebt een optie waar je zelf de maten van de enveloppe in kan vullen

Om even op die enveloppen verder te gaan: hij noemt altijd namen, maar die ken ik niet.
Dus ik meet braaf mijn enveloppe op, vul de lengtes in maar dan gaat het nog mis.
:confused:

Ligt dat nou aan mij of?

Geplaatst door XP_PC

Ligt dat nou aan mij of?

Dat bedoel ik. Ik meet altijd de enveloppe, en voer deze gegevnes in, maar toch komt de tekst dan niet op de juiste plaats.

Ik maak eerst altijd een paar proefblaadjes op de maat van de enveloppe.
Anders kom ik er weer tekort.

Geplaatst door XP_PC
Om even op die enveloppen verder te gaan: hij noemt altijd namen, maar die ken ik niet.
Dus ik meet braaf mijn enveloppe op, vul de lengtes in maar dan gaat het nog mis.
:confused:

Ligt dat nou aan mij of?

ben bang dat het aan jou legt:)
je moet goed de maten in vullen en goed kijken hoe de enveloppe in de printer moet.
bij mij kost het ook altijd een stuk of drie enveloppen voor ik het goed voor mekaar hebt:D

Geplaatst door patrickt

Dat bedoel ik. Ik meet altijd de enveloppe, en voer deze gegevnes in, maar toch komt de tekst dan niet op de juiste plaats.

Ik maak eerst altijd een paar proefblaadjes op de maat van de enveloppe.
Anders kom ik er weer tekort.

Geplaatst door goldvinger

ben bang dat het aan jou legt:)
je moet goed de maten in vullen en goed kijken hoe de enveloppe in de printer moet.
bij mij kost het ook altijd een stuk of drie enveloppen voor ik het goed voor mekaar hebt:D

Ha! Ligt niet aan mij! :D.

Maar het feit dat het jou drie keer kost geeft dus genoeg aan ;).
Vroeger deed ik het gewoon op een blanco A4 formaat in Word, en dan een beetje centreren en naar beneden zeg maar. Maar gezien er een enveloppen functie inzit..

Maargoed; op die pakjes die ik altijd heb staat het nooit. Bij etiketten wel vaak (avery gevallen).

Hallo, ik heb hier microsoft office 2000 en ik ben erg benieuwd of het hiermee ook werkt en zoja, wat ik dan moet doen.

Alvast bedankt

Geplaatst door arcokolken
Hallo, ik heb hier microsoft office 2000 en ik ben erg benieuwd of het hiermee ook werkt en zoja, wat ik dan moet doen.

Alvast bedankt

Met 2000 gaat dat ook. Ik zou zeggen, gebruik de help functie van Office.

Om het eventjes kort uit te leggen is niet te doen.

Ik ben van plan om een tutorial te maken omtrend het afdrukken van enveloppen, maar hou er rekening mee dat deze pas klaar is voor de kerst van 2006. :p

Geplaatst door patrickt

Met 2000 gaat dat ook. Ik zou zeggen, gebruik de help functie van Office.

Om het eventjes kort uit te leggen is niet te doen.

Ik ben van plan om een tutorial te maken omtrend het afdrukken van enveloppen, maar hou er rekening mee dat deze pas klaar is voor de kerst van 2006. :p

Ok, het was al gelukt trouwens. Evengoed bedankt :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan