Envivo VHS to dvd

Status
Niet open voor verdere reacties.

DanielP

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
30 dec 2012
Hallo allemaal,

Ik heb een probleem met het recorder van mijn ps3, hij zit namelijk aangesloten enzo (ps3 met hdmi op de tv en de envivo op de scart aan de tv en aan de laptop alleen geeft hij in plaats van mijn ps3 beeld het tv beeldscherm weer om op te nemen.

Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen?????

Alvast bedankt.

Mvg Daniel

Ps ik weet niet helemaal zeker of ik dit bericht hier goed heb geplaatst, zo niet zou iemand me willen vertellen waar ik dit bericht (nog een keer, volgende keer met een zelfde soort bericht) zou moeten plaatsen.

Laatst bewerkt:
Krijg je wel het beeld van je ps3 op de tv?

Misschien is er de mogelijkheid om je ps3 rechtstreeks op je Envivo stick aan te sluiten.

Dan zou je hem in het bijgeleverde cyberlink powerdirector moeten kunnen vinden.

Ja daar heb ik wel gewoon beeld op maar het probleem is dat de draden die erbij zitten heel kort zijn en ik kom niet bij de ps3, en volgens mij zit er voor geen een van die kabels een aansluiting op de ps3. Toch heb ik verhalen gehoord over recorden met envivo dus het moet kunnen lijkt me.

Deze heb ik inderdaad al een keer doorgelezen maar ik heb het antwoord op mijn vraag er niet kunnen vinden ik zal nog even dat filmpje bekijken maar voor de rest bedankt voor het reageren maar jammer dat het antwoord er niet instaat.

Mvg Daniel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan