EP updates.

Status
Niet open voor verdere reacties.

tuurke

Gebruiker
Lid geworden
25 jan 2002
Op mijn C schijf zie ik een map:Update
Als ik die open klik staan daar 12 EP0000xxxxxx die op hun beurt een exe bevatten.
Allemaal zijn exe's met minder recente datums, de oudste zelfs van 2010.
In eigenschappen stel ik vast dat het hier om 585 Mb gaat.
Kan ik dergelijke map zonder problemen verwijderen.

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi,
Na 1 keer googelen kom ik uit op dubieuze pokersites met, netjes gezegd, dubieuze plaatjes.
Thank you for playing at PokerStars.
Ik zou ze maar vlug weggooien als er exe-bestanden in zitten, evt. met behulp van eraser.

Laatst bewerkt:
Aan de andere kant kom ik dan ook weer dit tegen. Misschien is er sprake (geweest) van een Sony PS?

Ja, het is een Vayo laptop (Sony).
Ik denk dus ook dat die diverse "exe's" vanaf 2010 werden uitgvoerd.
Mag (mogen) die diverse updates verwijderd worden of is het beter niets te ondernemen.
Als die "exe" door het automatisch installeren door Sony in een afzonderlijke map (Update) werden geplaatst zou dat kunnen betekenen dat de installatie ok is en ze dus verwijderd kunnen worden...of niet...
Bedankt voor het zoeken.

Het linkje dat ik plaatste heeft het over Play Station (software) en niet over een laptop...........

Wat weerhoudt je ervan om de complete map tijdelijk even op een externe schijf te 'parkeren' en af te wachten of er iets niet meer (goed) werkt? Ik denk niet dat het gevolgen heeft, want zoals je al schrijft zijn het .exe bestanden en zitten ze in een updatemap, maar voor de veiligheid kun je ze een paar weken bewaren.

Laatst bewerkt:
OK, probeer ik, zal ze op een andere partitie te plaatsen en afwachten.

Geef de map dan gelijk een andere naam, iets als "eventjes" of zo. Dan is de kans dat áls een programma die bestanden zoekt in de map update, dit programma de map niet meer kan vinden en je dus al snel de gevolgen zou moeten merken áls er al gevolgen zouden zijn. De map weer hernoemen en terugplaatsen is dan zo gedaan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan