Epson 880 color

Status
Niet open voor verdere reacties.

pbl1955

Gebruiker
Lid geworden
2 dec 2005
Geachte mensen, Ik heb een probleem.
Mijn Epson 880 color heeft enige tijd stil gestaan zonder cartridges.
Het probleem is nu nu dat hij na installatie nieuwe cartridges niet meer wil printen.
de kleur begint er net door te komen maar zwart blijft achterwege.
De cartridges zijn nieuw, de koppen gereinigt en uitgelijnd.
Wie heeft de ultime tip.

Groeten Peter

Ge moet waar de inkt uitkomt van je patronen waar die naar toe gaat in je printer eens alles goed met een vochtig doekje of papiertje zuiver maken.

jean42 zei:
Ge moet waar de inkt uitkomt van je patronen waar die naar toe gaat in je printer eens alles goed met een vochtig doekje of papiertje zuiver maken.

Bedankt voor je snelle reactie maar helaas dit heb ik al geprobeerd.
Tevens schoon gemaakt met alcohol 70% en geprobeerd door te blazen.

Stom antwoord misschien maar heb je de plastiekjes of bescherming van de patronen afgedaan?
Dit is zoiets als plakband met een gekleurd stripje aan.

jean42 zei:
Stom antwoord misschien maar heb je de plastiekjes of bescherming van de patronen afgedaan?
Dit is zoiets als plakband met een gekleurd stripje aan.

Ja hier heb ik aan gedacht en ook uitgevoerd.:thumb:

Als je over de koppen van de cartbridges wrijft zie je dan kleuren en zwarte inkt?

jean42 zei:
Als je over de koppen van de cartbridges wrijft zie je dan kleuren en zwarte inkt?
Ja en als je hem neer legt moet je uitkijken dat hij niet lekt.
Ik nog een geprobeerd via de software van de printer de spuitkanaaltjes te reinigen en dit brengt een zeer klein resultaat. Dus ik verwacht, omdat de printer een poos niet gebruikt is dat daar het probleem ligt. en vervolgens maar meerdere keren moet proberen via dit concet te werk te gaan en kijken of dit soelaas brengt.

Print eens een paar foto's uit zodat die veel kleuren moet gebruiken en ook veel tekst.
Alles lijkt me te droog zijn.
Na een tijdje zal het wel gaan denk ik.

succes ermee

jean42 zei:
Print eens een paar foto's uit zodat die veel kleuren moet gebruiken en ook veel tekst.
Alles lijkt me te droog zijn.
Na een tijdje zal het wel gaan denk ik.

succes ermee

Bedankt voor je reactie, hij staat even buiten spel, maar deze tip voer ik morgen even uit.
Het is het proberen waard.

groeten Peter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan