epson c64 navullen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tanja1968

Meubilair
Lid geworden
29 sep 2002
Hoi,

Ik heb 4 losse cartridges zitten in mijn epson c64 printer. 1 x zwart, 3x kleur.

De zwarte was op en die heb ik bijgevuld zoals beschreven in de handleiding op internet.

Nu blijkt dat volgens diezelfde handleiding de chip opnieuw geactiveerd moet worden.

Een beetje gegoogled en je blijkt daar een apparaatje/houdertje voor nodig te hebben? Klopt dat??

Nu geeft de cartridge namelijk nog steeds aan dat hij leeg is. Kan ik nu niet verder zonder zo'n ding aan te schaffen?

Wie weet hier meer over?

Idd moet je deze chip met een chipressetter weer op 100% zetten anders blijft hij op nul staan

Ok, dus dat verklaart waarom hij "leeg" blijft aangeven.

Bedankt voor de bevestiging. Ik zal zo'n resetter aan moeten schaffen.

Ik ben er inmiddels in een ander topic achter dat je ze ook softwarematig kunt resetten.

Hij geeft inderdaad nu wel volle patronen aan in het programma, maar op de printer zelf brandt nog steeds het leeg lampje, waardoor ik nog steeds niet kan printen.

Zo gauw als ik het me kan veroorloven koop ik weer een HP printer en gaat deze van 3 hoog het raam uit :evil: Ik heb er nog geen 100 vel mee kunnen printen zonder problemen.

Ik heb me al zoveel geërgerd aan deze printer dat ik toch weer een HP ga kopen. Gewoon een eenvoudige, niet zo'n hele dure.

We hebben hier nog een hp 1115. Daar hebben we al jaren plezier van. Daarvoor ook een HP, ook nooit problemen.

Ik ben zo, als ik er al zoveel ellende mee heb, weg dat ding.:mad:

Dat kan ik mij wel voorstellen, sukses Tanja! :thumb:

(heb die van mij, Epson Stylus, Photo 700, dus al een ouwe bak, nog niet eens aangesloten, heb geen zin in problemen)

ik heb pas een epson c86 gekocht (andere is hp 930 c)
op de beurs kan je cartouse kopen met alternatieve inkt
bij een vriend gezien hoe print
zie eigelijk geen verschil met orgineel
dus nu wachten op 29 mei dan kan ik meer vertellen
prijs is 5€ per kleur dat weet ik nu

ik heb juist op de beurs 12 setjes gekocht (de 4 kleuren)
samen 178€
dus even rap gerekend is dat minder dan 4 € per kleur
wel voor 18ml per cartouche en zwart is 40ml
is dan de moeite om om ze op te vullen
ik vind van niet ,
gewoon verpakking openen en inklikken :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan