epson dx 7450 poort probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

adagi

Gebruiker
Lid geworden
27 nov 2002
ik heb een epson DX 7450 aangeschaft echter bij de instalatie geeft windows vista aan dat het usb product niet herkend word.
ik heb de meest recente drivers gedownload maar ook hier werkt het niet, hierop heb ik de printer geinstaleerd op lpt1 met de gedachte de poort om te zetten naar usb echter deze poort bestaat niet in de lijst en toevoegen kan niet.
hoe krijg ik het toch werkend ?

Acer aspire m3100
windows vista

Alvast bedankt Adagi

LPT1 is de oude paralle poort. Tegenwoordig zijn allle printers voorzien van USB. Als je printer USB heeft die ook gebruiken

De standaard installatie stappen zijn om de printer pas aan te sluiten als de Printersoftware er om vraagt.

Het beste kun je eerste alle printersoftware weer even verwijderen.
Koppel dan de printer los van je PC en herstart de PC.
Start nu de installatie van de printersoftware maar sluit de printer nog niet AAN op de pc.
De software zal zelf aangeven wanneer je de printen moet kunt aansluiten op USB.

Laatst bewerkt:
dat heb ik gedaan eerst de drivers en de software en daarna de printer middels de usb kabel aangesloten dan geeft de pc aan dat hij niet herkend word.

Test eens of andere hardware via USB wel goed herkend worden als je deze in een andere poort aansluit.

Bedankt voor je reactie het is ondertussen opgelost... om de een of andere vage reden werkt de printer alleen op de 1ste usb poort van de 8 op de andere 7 werkt hij niet schijnbaar kan deze enkel communiceren met de eerste usb host in de lijst...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan