Epson photo PX710W...herkend cartridges niet meer na webinkt4u cartridge

Status
Niet open voor verdere reacties.

ronaldoe

Gebruiker
Lid geworden
21 mrt 2011
Na gebruik te maken van cardridges van webinkt4u.nl alleen maar ellende met de printer.
Hij herkend geeneen cardridge meer. Ook niet meer degenen die er al in zaten en nooit problemen gaven. Al die ellende is begonnen nadat ik een cartridge verving voor een van webinkt4u.nl.
Iemand een tip?

Hallo,

Ik heb 3 Tips:

1)Voer de kanaalschoonmaak uit (kun je uitvoeren via het programma driver van je printer)

2)Maak de printerkoppen schoon

3)Kijk wat hij aan geeft op de computer via de Driverprogje

Anders ben ik bang als dit niet heeft geholpen dat je printer het begeven heeft

Mvg,
Rodney15

Hallo,

Ik heb 3 Tips:

1)Voer de kanaalschoonmaak uit (kun je uitvoeren via het programma driver van je printer)

2)Maak de printerkoppen schoon

3)Kijk wat hij aan geeft op de computer via de Driverprogje

Anders ben ik bang als dit niet heeft geholpen dat je printer het begeven heeft

Mvg,
Rodney15

Bedankt voor de tip,maar dat had ik al geprobeerd...helpt dus niets helaas.
Webinkt4u denkt er makkelijk vanaf te komen door van het gezeik af te zijn door maar alleen de cartridges te vergoeden . Voor de rest nemen ze geen verantwoording want het kan natuurlijk nooit aan hun cartridges liggen...beweren ze.

Wat een slecht bedrijf:shocked:

Heb je nog wel garantie?

Anders kan ik nog ff google'en:thumb:

Mvg,
Rodney15

Ik heb zelf een HP psc 2105 All in one printer.

Ik zit dus met het zelfde probleem...
Heb een cartridge gekocht via 123inkt.nl
En vanaf toen werkt ook mijn printer niet meer. :S

Of vanaf toen.... hij heeft het eerst een paar dagen gedaan en ineens stopt die er mee...

en de printer is al ruim 3 jaar oud. dus garantie zit er ook niet meer op...

Weer 70 euro lichter voor een nieuwe printer. plus die 2 nieuwe setjes cartridge kan ik weggooien :S

Catridges

Jammer zeg. Er stond op de website een uitleg dat dit kan gebeuren. Advies:Vervangt alle catridges. Heb je dit geprobeerd ?

Laatst bewerkt:
Jammer zeg. Er stond op de website een uitleg dat dit kan gebeuren. Advies:Vervangt alle catridges. Heb je dit geprobeerd ?

Ja helaas werkt dat ook niet. Ook de oude voorheen werkende cartridges (niet die van webinkt4u) maar die herkend de printer ook niet meer.
garantie ook verlopen want printer is 1 1/2 jaar oud. Niets anders op dan de printer weg te gooien en een nieuwe kopen en nooit meer cartridges van die budzaak gebruiken.

Hey,

Ik heb het zelfde probleem gehad.
Heb contact opgenomen met 123inkt
(daar heb ik mijn cartridges vandaan)

Hun hebben mij een nieuwe cartridge opgestuurd (en een fles wijn en 2 pennen)
Dat is wel heel leuk.

Gelukkig werkt mijn printer nu wel weer.. (weet alleen niet voor hoe lang) haha maar we zullen maar eens kijken.

Hoop dat bij jou het probleem ook snel opgelost is. (zonder printer in huis is toch *****)

Succes

nooit problemen gehad met webinkt4u altijd netjes en accuraat geholpen zeer proffesioneel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan