epson printer scant niet in win 8 wel printen

Status
Niet open voor verdere reacties.

e de waele

Verenigingslid
Lid geworden
28 dec 2000
Ik heb nu een nieuwe laptop de Acer v3-771G Ik heb ook een printer de epson RX425
Ik heb de printersoftware geinstalleerd en de scan geinstalleerd Als ik word opstart en ik wil iets printen dan doet hij dat werkt goed
Maar bij scannen krijg ik de fout epson scan kan niet worden gestart Ik heb wel iets gelezen over een compatiliteits probleem maar dat ging dan weer
weg en heeft hij gewoon geinstalleerd
wat zou dat kunnen zijn Er staat nu win 8 op mijn laptop en daarvoor heb ik vista gebruikt wat altijd goed werkte
Hoogtijd om Helpmij in te schakelen
mvrg Ede waele

Hallo E de waele.

Probeer eerst eens uit te vinden of dit lukt.

- Met de rechter muisknop klikken op het computer icoon.

- Beheren selecteren.

- Services en toepassingen selecteren.

- Services selecteren.

- In de nu geopende lijst “Shell Hardware Detection” opzoeken en deze openen door met de muis dubbel te klikken.

- Dan de optie opstarttype van handmatig op Automatisch zetten en op uitvoeren drukken.

Even onthouden lukt het niet dan weer gewoon terug op handmatig.

Anders even chatten met die gasten je hebt ondersteuning. klikje

Laatst bewerkt:
Je geeft het eigenlijk zelf al aan, onder Vista werkte het wel goed, nu, met Win8 gaat het ineens niet meer.
Ik zou es gaan kijken/zoeken naar Win8 drivers voor je AllInOne ..

Goed middag allemaal
Ik heb gekeken bij de services en deze staat al op automatisch dus heb ik laten staan
volgens mij moet ik een andere driver laden maar waar vind ik die precies
Het heeft misschien iets te maken met 32 bits in vista en 64 bits win 8
eric

Hier kun je ook nog even rondlezen. Klikje Eric chat even met die gasten ik kan die driver niet vinden voor je.

Laatst bewerkt:
Mananamana
je moet mij helpen of ik begeef het
eric

Ja met dit weer begeef ik het onderhand ook. :P. Zoals ik al zei. Ik denk niet dat er al een driver is. Maar ik kom er nog op terug. Even een klusje doen.

Ik zocht nog eens even dieper, maar helaas. Ja via andere sites geven ze aan. jou type printer, maar dat zou ik zeker niet doen. Dus epson is volgens mij het verstandigste. Je kunt een belletje doen en je weet van de hoed en de rand en ze helpen je graag. Ik kom niet verder dan de aangedragen oplossingen, Even wat energie in steken he. :rolleyes:

Laatst bewerkt:
Ik heb deze driver geprobeerd maar hij werkt niet bovendien geeft deze een hoop troep mee tijdens de installatie
e de waele

Ja via andere sites geven ze aan. jou type printer, maar dat zou ik zeker niet doen.

Dat zei ik al in mij eerdere bericht bij #7. Of je krijgt rotzooi en of moet er voor betalen.

Ik heb nu door dit te proberen een andere start pagina en ik krijg dit niet voorelkaar om dit op google te zetten hij komt steeds maar terug
wat kan ik doen dat google mijn startpagina weer word
Wat een gedonder met die programmas
e de waele

Ik heb deze driver geprobeerd maar hij werkt niet bovendien geeft deze een hoop troep mee tijdens de installatie
e de waele
Ik heb hem zelf geïnstalleerd, zonder problemen en zonder troep. Maar goed...

IK zit nu wel met het probleem dat ik google als start pagina niet krijg ingesteld hij komt steeds met qv06.com als start pagina
zodra als ik bij tab algemeen kom kan ik klikken wat ik wil hij blijft komen metQv06.com
wat een ramp om daar van af tekomen wie weet raad

Dat is gelukt ik heb hem verwijderd
edmoor : hoe hebt u dat gedaan zonder rommel te krijgen ik heb nog eens op de site gekeken maar kom er eigenlijk niet
hoe kan ik dit doen moet ik eerst driver tunner ladenen kijken welke driver niet is ?
hoe werkt het ?
e de waele

Laatst bewerkt:
Alles wat ik gedaan heb is dat aangeboden driver bestand gedownload en gebruikt.
Als het na het downloaden op je schijf staat heb je een .exe file.
Zelf kijk altijd eerst of het een self extracting zip is door er met rechts op te klikken en vervolgens, als het mogelijk is, uit te pakken.
Dat resulteert dan in een map met de echte driver files waarvan je dan de setup kunt starten.

Is het mogenlijk mij de juist enaam van het bestand te geven zodat ik niet de verkeerde heb te pakken
die van Driver tuner is niet goed dan ?? als ik verder klik dan krijg ik weer een bericht om te betalen ?
e de waele

Laatst bewerkt:
Ik begrijp niet wat je doet.
Op de pagina waar ik de link van stuurde kun je onderaan klikken op:
Download Epson Stylus Photo RX425 Net Config v.4.1.1 driver

Op de pagina die dan opent tik je onderdaan de getoonde code in en klikt dan op:
Download file.

Laatst bewerkt:
Edmoor ik ga het nog eens proberen ik zie dat u online bent als er iets is ben ik zo terug
als ik dit heb gedaan kom ik bij een scherm met aanbeide zijden een knippernde pijl en iets van epson 375822eu.exe moet ik deze downloaden?

Yep, dat is 'm.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan