Epson probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

wouter1988

Gebruiker
Lid geworden
27 mrt 2005
Heb nu dus een tijdje een Epson printer (Stylus DX5000) en daarmee heb ik het volgende probleem. Nadat de originele cartridges leeg waren heb ik die vervangen door universele. Hij gaf in het begin altijd de melding dat je beter originele epson cartridges kon gebruiken blabla maar dan kon je wel gewoon printen.

Nu was mijn blauwe inkt op en heb ik daar een universele voor gehaald (heb ze in een x gekocht samen met de roze, gele en zwarte. De roze, gele en zwarte werken gewoon alleen als ik nu wil printen dan komt er bij de blauwe een kruisje te staan. Had 2 blauwe besteld toendertijd allebei geprobeerd maar geen van beiden werkt.

Dit is de foutmelding:

naamloosyw3.jpg

Iemand enig idee waar het aan kan liggen ?

Waarom heb ik een resetter nodig? Het inktpatroon is helemaal vol, terwijl hij die andere universele inktpatronen ook gewoon pakt.

Trouwens is die geschikt voor de DX5000? Kan dat er niet zo snel uithalen.

Hoi ik heb precies hetzelfde probleem ook met dezelfde cartridge!
Heb al de softwarematige patrooon-resetter gedownload maar daar staat de dx7400 printer niet tussen

ik krijg mijn printer dus helemaal niet meer aan de praat!

is me ook onduidelijk waarom kan deze printer ook niet gewoon werken zonder de cyan cartidge zou ik toch gewoon wel tekst moeten kunnen afdrukken?

HELP!

Epson heeft in zijn laatste printers een truuk uitgehaald met de firmware (de software in de printer) omdat ze weet dat er namaakpatronen worden gemaakt. Door deze verandering worden de oude generatie namaakpatronen met chip niet meer herkend en geeft de printer telkens foutmeldingen. Je moet bij de aankoop van de patronen zeker zijn dat ze ook geschikt zijn voor de laatste firmware (met name voor de printer gemaakt na april 2007).

Ja, heb hier ook al eens het probleem gehad.
Maar nu weer wat anders: als ik print zitten er horizontaal witte banden door de zwarte tekst heen. Dit is alleen het geval bij zwart: en niet bij kleur. dus ik heb die spoelkanaaltjes al 20000 keer gereinigd, met de 'hulp'software van epson, en ook proberen uit te lijnen, maar het helpt allemaal geen ene ZAK.
heeft iemand een idee wat het kan zijn? want de printer is nog geen 4-6 maanden oud en heb er nu al gezeik mee. we hebben dit ook al eerder bij een HP printer gehad (we hebben er 2 thuis) en daar was het probleem opgelost na een keer reinigen. en met andere HP printers hebben we nooit problemen gehad, Maar niet bij epson. Ik RAAD DUS IEDEREEN AAN OM NOOIT EEN EPSON PRINTER TE KOPEN, WANT HET IS EEN BULT ELLENDE

groet,

Een consument die nooit meer iets van epson zal kopen

Laatst bewerkt:
Dit topic gaat op slot omdat het al een ouder topic en dus niet omhoog gehaald hoeft te worden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan