Epson px700w

Status
Niet open voor verdere reacties.

Seniork

Gebruiker
Lid geworden
25 okt 2008
L.S.
Wie heeft ervaring met bovengenoemd apparaat. Ik heb het nu ca. 4 weken in huis en o.a. gekocht i.v.m. de draadloze optie's. Ik ben langzamerhand in staat om het ellendeding over het balkon te gooien. Draadloos niet aan de gang te krijgen. Staat tijdelijk in een ruimte met een desktop en een laptop die allebij 100% signaalsterkte opgeven. De scanner/printer geeft niet aan of er voldoende signaal is maar ik neem aan van wel. Met een netwerkkabel krijg ik wel de printer aan de gang maar de scanner niet. Neem maar aan dat er van alles is geprobeerd en niet alleen door mijzelf. Als de printer dan een keer werkt en ik geef een klein stukje tekst als proef lijkt het wel of er een heel boek moet ingelezen worden voordat er leven in komt. Als hij dan begint met printen lijkt het wel of hij een keer of vijf het papier niet meeneemt. Ik ben blij dat mijn HP 970 het nog doet.
Wie weet hier iets over te vertellen.
Vr.Gr C.Koning

L.S.
Probleem is opgelost.
Ik nam de handleiding te letterlijk. Ik moest eigenlijk niet doen wat er in de handleiding
staat maar wat ik vond dat er bedoeld werd. Daar had ik klaarblijkelijk te weinig fantasie voor. Ik ben blij dat het opgelost is. C.Koning

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan