epson stylus color 880

Status
Niet open voor verdere reacties.

bolle

Gebruiker
Lid geworden
18 jan 2002
Het printen werd al wat van mindere kwaliteit, dus speciale reinigings patronen gekocht, zowat leeg gemaakt nieuwe compatible inkt erin en gewoon geen streepje op papier, en ik wil toch niet blijven reinigen want dat word helemaal kostbaar.

Weet iemand hier iets voor????

groeten marco

Als je nog garantie hebt, dan even epson bellen.
Waarschijnlijk zit je printkop verstopt.

Helaas geen garantie meer!

Wat kost dat renigen van de kop?

Helaas dat zou ik niet weten.
Maar je kunt gewoon bellen met epson.
Probleem voorleggen en dan vertellen ze het precies.
Hetzelfde heb ik bij een printer van mijn zus gehad, deze gebruikte de kleuren te weinig
. Als je het naar hun opstuurt wel de orginele cartridges er in doen anders kan het een duur grapje worden. Ook aan de telefoon zeggen dat je alleen maar orginele cartridges gebruikt.

Bedankt voor jullie reactie en ga meteen schoonmaken, vraagje zijn de nieuwe epsons net zo gevoelig???
Want dan is dit de laatste geweest!

Die van mijn zus is nu nog maar drie kwart jaar oud en is al terug geweest naar epson.

Geplaatst door peter vazed
Met een epson printer kun je nooit op vakantie.
Moet om de drie dagen printen, anders slibben de kanaaltjes dicht, die van de cartdrigde naar de printkop gaan.
:(

Of je laat hem gewoon aanstaan (wat ook aangeraden wordt) dan reinigt hij zichzelf 1× in de 24uur. Totaal geen problemen met m'n C70

Heb inmiddels mijn printerkop een paar keer gereinigd
maar hij weigerd nog steeds.
Ben zinds gisteren overgestapt naar HP.
Allemaal bedankt voor de goede tips heb ze allemaal geprobeerd maar krijg hem met geen mogelijkheid meer aan de praat!

Groeten Marco

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan