epson stylus cx6400 print heel licht vaag blauw?

Status
Niet open voor verdere reacties.

ricie

Gebruiker
Lid geworden
22 dec 2008
Hallo,

het de printer doet al een tijdje vaag.
Het gaat om een epson stylus cx6400....als ik iets uitprint komt er een zo goed als wit blad uit.
er staat heel licht af en toe iets op in het blauw, bijna niet te lezen zo licht.
Kopieren doetie hetzelfde....wat kan dit zijn, en hoe kan ik het oplossen??

Met vriendelijke groet,

Ricie

de print kop al eens laten schoonmaken,met de software die erbij zit???:o

Nee, hoe werkt dat precies, wat moet er precies schoon gemaakt aan worden?

wat er aan schoon gemaakt moet worden?? de spuitgaatjes kunnen verstopt raken
de software die je erbij hebt gekregen heeft wel een optie omdat te doen
en anders de printkop eruithalen en met lauw water ,en een watten staafje de gaatjes reinigen

Dit heb ik geprobeerd, maar werkt niet hij blijft zo blauw.
Ik heb even een geprint document ingescant hier is het:
Scan.jpg

Dat is wat er uit de printer gerold komt.

Lijkt net alsof je inkt gewoon op is.. Maar ik ga er natuurlijk van uit dat je deze wel hebt vervangen. Gebruik je de originele cartridges??

Nee, het zijn geen originele, maar die hebben er alleen de eerste keer in gezeten, en zulke als nu hebben er vaker ingezeten

Kan zijn dat je met die imitatie-inkt de printer na verloop van tijd gewoon om zeep heb geholpen. Printerfabrikanten raden altijd aan om originele inkt gebruiken en dat is niet alleen om hun eigen zakken mee te vullen, maar ook omdat deze is afgestemd op de printer. Als je niet-originele inkt gebruikt gebeurd het vaak dat je printer stuk gaat en je kan dan ook geen aanspraak meer maken op je garantie, want 'dan had je maar originele inkt moeten gebruiken.'

Je kan altijd nog kijken wat de printer doet wanneer je originele cartridges in doet, maar ik ben bang dat je printkoppen gewoon naar de knoppen zijn :confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan