Epson stylus Office BX300F?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dummy1912

Gebruiker
Lid geworden
26 mrt 2010
Berichten
362
Hallo,

ik heb nog niet zolang geleden een nieuwe printer gekocht
maar als ik wil scannen wilt hij niet

Je hoort de printer wel scannen maar naar 2sec komt er een fout op men scherm en loopt de scan vast en moet hem weer aan en uit zetten.

ik heb een nieuwe update gedaan van het programma installatie maar maakt niet uit
in mijn config van hardware staat er nergens een geel vakje dus alles werkt prima.

hier is de fout.

aub kan iemand mij helpen om dit te fixen dank je.

Dummy1912
 

Bijlagen

  • 2010-08-15_161433.jpg
    2010-08-15_161433.jpg
    78 KB · Weergaven: 70
Enige waar ik zo snel aan kan denken is dat je nog enkele vergrendelingen vergeten bent te verwijderen uit/van het apparaat. Kan zijn een/meerdere schuifje(s), een/meerdere plakbandje(s), hard-plastic vergrendeling(en) etc.
Ook kan het zijn dat je eerst de scanner nog moet calibreren.

Beide bovenstaande stappen horen vermeld te staan in het gebruikersboekje en/of uitpak/installatieboekje en/of een groot vel papier waar instaat hoe je de printer/scanner moet uitpakken, aansluiten etc.

Méér tips heb ik niet, dus hopelijk is bovenstaande voldoende om het werkend te krijgen.

Tijs.
 
@ dnties,

bedankt voor je snelle reply :)

inderdaad heb ik niet gedaan
en heb nog sommige dingen met plakband maar wist niet of dit het kon verhinderen.
printen werkt enkel het scannen.

maar goed ik ga het testen je hoort zo van mij ;)

bedankt

Dummy1912
 
sorry dnties
maar calibreren staat er niet bij
niet in het boekje en niet in de printer.

ik heb alle tape weggedaan en werkt nog steeds niet :(
 
Hopelijk heb je door scannen te starten terwijl de vervoersbeveiligingen nog in werking waren niet de motor van de lichtbalk om zeep geholpen... :rolleyes:

Haal de voedingsstekker uit de printer/scanner, wacht een minuut, en stop die weer terug. Misschien komt het daarna wél goed.
Zoals gezegd heb ik verder geen tips; als er geen tips van anderen komen zou ik de Epson helpdesk contacteren voor verdere hulp: link.

Tijs.
 
Nee hoor :)
want ik wacht altijd als de printer klaar is met geluid te maken :)

bedankt voor de site hoop dat die me verder kunnen helpen.

sorry tijs maar lukt niet :(

nogmaals bedankt
van zo snel ik bericht krijg van epson laat ik het je weten.

tim
 
Mocht je in België wonen, dan geldt een andere link voor helpdesk-contact: deze

Succes,

Tijs.
 
Dankzij je "van zo snel ik bericht krijg van epson laat ik het je weten." kreeg ik het idee dat je Vlaams bent, vandaar de Belgische link.

:D

Succes,

Tijs.
 
sorry mijn fout :)
soms is het niet gemakkelijk om de juist structuur te vinden van de woorden :D
 
@ dnties,

ik heb vandaag 3x epson gecontacteerd
en een hele lange uitleg gehad

nieuwe epson scan software gedownload en geïnstalleerd.
maar werkte niet

dus dan zeggen ze alles verwijderen van poorten , hardware , .inf waarin allemaal epson te vinden zijn in die bestanden
en alles deinstalleren en pc opstarten en opnieuw installeren.

NIETS.. het werk niet
dus hebben we onze printer omgeruild in de winkel
met bevestiging van epson
maar steeds het zelfde probleem.

ik en epson weten het niet meer :(
nogmaals bedankt voor de link.
maar het mocht niet zijn.

Groeten

Tim
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan