Er is een fout opgetreden en ...... moet worden afgesloten

• Onderwerp starter Onderwerp starter Merty
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Merty

Gebruiker
Lid geworden
12 jul 2007
Beste helpmij forum lezers.

Zoals de titel al zegt krijg ik telkens dat soort foutmeldingen elke keer als ik een game speel.
Ik speel een game ongeveer 10 minuten en dan stopt het spel ermee.
Graag hulp hiermee, want zelf snap ik helemaal niet waardoor dit komt.

Merty

Ik zou eens gaan kijken naar je achtergrond taken . . . Misschien ligt het probleem in een van de programma's die op de achtergrond van je PC meedraaien.

Wat staat er in de foutmelding (screenshot).

Bij welke spellen gebeurd dit?

Wat is je systeem?

Wat staat er in de foutmelding (screenshot).

Bij welke spellen gebeurd dit?

Wat is je systeem?

Ik gebruik windows XP, En krijg dit van Counter Strike Source tot een potje mijnenveger dus aan het spel licht het niet, Ik heb XP al 2 keer opnieuw geinstalleerd zonder succes.
Dus dat is ook geen optie

Ik gebruik windows XP, En krijg dit van Counter Strike Source tot een potje mijnenveger dus aan het spel licht het niet, Ik heb XP al 2 keer opnieuw geinstalleerd zonder succes.
Dus dat is ook geen optie

Dat is niet waar ik naar vroeg. Ik mis nog antwoord op de eerste en derde vraag.

Om goed te kunnen helpen moeten we meer weten dan alleen dit. Dus ook wat voor systeem je hebt, Moederbord, videokaart en dergelijke.

Dat is niet waar ik naar vroeg. Ik mis nog antwoord op de eerste en derde vraag.

Om goed te kunnen helpen moeten we meer weten dan alleen dit. Dus ook wat voor systeem je hebt, Moederbord, videokaart en dergelijke.

volgensmij heb je wel antwoord op je vraag over wat er in de foutmelding staat, namelijk: ''Er is een fout opgetreden en ...... moet worden afgesloten'' ;)

Inderdaad is het handig als we meer te weten komen over je systeem.
Ga naar 'Deze Computer' en klik Rechtermuisknop > Eigenschappen Daar staat meer informatie over je systeem

Sorry voor de lange tijd niet antwoorden.

Maar hier is mijn systeem:

Intel Pentium 4
2,60 GHz
1GB Ram
Microsoft Windows XP Professional
NVidia GeForce 6200
Asus ..... Moederbord (Staat niet in de lijst)

Merty

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan