Er is een fout opgetreden waardoor [ office toepassing] niet juist werkt.

Status
Niet open voor verdere reacties.

gvdveen

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
19 nov 2009
Hallo,
Sinds ik Windows 10 draai heb ik steeds problemen met het opstarten van office 2016 toepassingen.
ik heb een office 365 licentie

de boodschap:
Er is een fout opgetreden waardoor [ office toepassing] niet juist werkt. Hierdoor moet [office toepassing] worden gesloten.
Wilt u de fout nu herstellen?
(de foutboodschap heb ik als schermprint in de bijlage staan)

Na een paar keer opstarten krijg ik wel toegang en zie ik ook dat de licentie aanwezig is.

speurwerk bij Microsoft levert tot nu toe niets op.

Heeft iemand anders dit probleem ook?

Bijlagen

Je zou het volgende kunnen proberen:

klik linksonder op de Windowsknop of druk 1x op de Windowstoets op je toetsenbord en typ: cmd en klik in het dan verschijnende venster rechts op de opdracht en kies ervoor om de opdrachtprompt als administrator uit te voeren.

Typ op de opdrachtregel

sfc/ scannow

en Enter

De klus duurt een minuut of twintig. Vertel ons wat Windows je aan het eind meldt : worden er integriteitsfouten gevonden en wellicht nog belangrijker, heeft Windows ze kunnen repareren, of worden er geen fouten gevonden?

Een andere probeersel is je 365 suite te herstellen.

Ga naar het configuratiescherm, kies voor programma's en onderdelen en klik rechts op Office. Kies voor 'wijzigen' en vervolgens voor online repareren. Wacht, terwijl Microsoft online de installatie repareert, een minuut of 5 tot 10 en probeer dan nog eens een Office applicatie te openen.

Laatst bewerkt:
Optie sfc/ scannow heeft lang gedraaid en een enorm logbestand aangemaakt

maar het heeft het probleem helaas niet verholpen.

jouw tweede optie heb ik al zo vaak geprobeerd dat werkt ook niet!

Mijn vraag beantwoord je niet........

wat was de uitslag van de scannow test?

Verder schrijf je dat je mijn 2e suggestie al zo vaak hebt uitgevoerd. Als je dat in je startbericht had aangegeven, had ik mij het typen van de 2 regels tekst van deze suggestie kunnen besparen, toch?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan