er is een probleem gevonden.....

Status
Niet open voor verdere reacties.

SiSmAJ

Gebruiker
Lid geworden
11 jan 2005
Berichten
407
Als ik me computer opsstart krijg ik deze fout.

er is een probleem gevonden. windows is afgesloten om schade te voorkomen. als dit de eerste keer is dat u dit scherm met de stopfout ziet,
moet u de computer opnieuw opstarten. Als het scherm nogmaals wordt weergegeven, kunt u het beste de volgende stappen uitvoeren:

Controleer of er voldoende schijfruimte beschikbaar is. Schakel het stuurprogramma uit, wanneer dit in het stopberiricht is opgegeven, of raadpleeg frabrikant voor de bijgewerkte versie. Vervang zo nodig de beeldschermadaptar.


Raadepleeg de hardwareleverencier voor envtuele Bios-update schakel bios-geheugen opties zoals caching of shadowing uit. Als u de veilig modus wilt gebruiken om onderdelen te verwijderen of uit te schakelen en start de computer opnieuw op. Druk vervolgens f8 om geavanceerde startopties te kiezen en seleteer de veilige modus.

Technische informatoe ( mogelijk in het engels):

*** stop: 0x0000007e (0xc0000005, 0xf6bc7d0, 0xf894cfec, 0xf894ccec)

Ik had al een tijdje dat me compuer moeilijk deed veel fouten onderenden in windows files en me computer viel regelmatig uit.... Wie kan mij helpen met deze fout. in veilige modus kom ik niet in Windows... En windows staat er net op
 
Laatst bewerkt:
Dat kan door vele oorzaken komen, hier een link naar Microsoft.

http://support.microsoft.com/?kbid=330182&sd=RMVP

Kom je nog wel in veilige modus?

Zo ja, kun je daar eventueel het logboek inzien waardoor de problemen worden veroorzaakt, zo nee, zul je windows een repairinstall moeten geven.

Als je een schijf hebt die groter is dan 128 gig en je gebruikt een XP cd zonder sp1 of 2 kun je windows er vaak wel opzetten maar kun je ook vaak problemen krijgen met de doorstart.
 
Verplaatst naar de juiste sectie. :)

Ik neem aan dat je Win XP hebt?
Probeer ook eens je geheugen te testen met memtest.
Controleer ook even voor de zekerheid of de koeling van de processor goed functioneert.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan