Er is een probleem met de harde schijf gevonden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi AEZ

ALS maar waarschuwing zegt dat je Back-Up moet maken omdat evt. HD beschadigd is dan is waarschijnlijk ook zo :(
stel maar dat je Back-Up niet maakt en dat plotseling alles kapot zal gaan ? op die manier raak je dus alles kwijt ...toch ?

Liever dus Back-Up maken en kan je lekker alle kanten mee, schijf op meerdere manieren controleren en testen ...etc ...
 
Ik heb alleen op Mac gedeelte stage bestanden, voor de rest heb ik spellen op Windows en programma's als Adobe op Mac, mijn stage bestanden heb ik gezet op mijn USB. Dus niet veel probleem. Enige probleem is hoe fix ik dit? Want ik heb MacBook pro retina 2013 late versie, de flashgeheugen (ssd) kun je niet vervangen , het is gesoldeerd. Dus bij een kapotte harde schijf moet ik nieuwe laptop aanschaffen;( en ik hb 1700 piek betaald waarbij die 1,5 jaar oud is.
 
:shocked: Heee ? 1700 € ? jej en oeps ...
natuurlijk snap ik je phuuhhh :(

Hoe dan ook moet ik je ok vertellen dat ik nog geen W10 gebruiker ben en evt. op dit moment geen echt goeie tip voor zoiets kan ik je adviseren,
wacht maar FF nu op echte w10 gebruikers tips ....:(
 
Laatst bewerkt:
Een chkdsk doe je met de parameter /r anders gebeurd er niets, voor ssd's doet het vaak weinig, overigens.

In een Macbook pro zit bij mijn weten een 2,5 " ssd, had je hem dan opengemaakt?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan