Er is iets mis met mijn videokaart, help me aub!:(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik wil frankwannet en Ricardo bedanken voor hun hulp en ik heb nog 1 laatste vraag.
FIFA 11 werkt dus mijn videokaart is wel of niet stuk? Ik ben in ieder geval ontzettend blij.:)

Neen ik heb niet het idee dat je kaart stuk is maar dat je drivers niet meer geinstalleerd waren.

Maar begrijp ik dus dat F11 werkt?

Oke, ja ik had eerst zo een hele grote scherm en nadat er een soort van ACER Technologie installatie kwam werd het beeld kleiner en kon mijn PC mijn videokaart herkennen.

Ja FIFA 11 werkt, maar ik wil dit topic nog niet gaan sluiten. Ik wil het pas sluiten als ik zeker weet dat ik geen vragen heb.

Wat denkt frankwannet er van, is mijn videokaart kapot?

Je bedoelt wachten hoe het zich de komende maanden gaat voor doen? FIFA 11 gaat vlekkeloos op volle snelheid alleen online zitten er soms 3/4 vertragingen in 14 minuten spelen.

Je bedoelt wachten hoe het zich de komende maanden gaat voor doen?

Als die kapot zou zijn moet je niet in maanden gaan denken maar in uren cq nog wel minuten.Heb jij voorafgaand aan dit probleem soms iets onbedoeld verwijderdt??

Dat laatste wat Frank zegt moet je idd niet in Vista doen.
Heb ik ook gedaan en toen startte Vista simpelweg niet meer op na het afsluiten (hij ging niet verder dan de BOOT).
Dat is dus de rechtstreekse rede dat ik (gelukkig) met XP werk al is Vista met aansluitende updates wel een stuk minder instabiel geworden.

@Frank

Mijn probleem was dat de drivers niet waren geïnstalleerd, maar nu wel dus doet hij het nu. Maar hoe bedoel je in minuten denken?

Hij doet het nog. FIFA 11 gaat gewoon normaal met hoge resolutie. Dus niet kapot he?:P

Helemaal toppie toch!!:thumb:

(Ik heb ook nog nooit gezegd dat die kapot zou zijn)

Nu doet alleen snel op erg lage resolutie en niet op hoge, waar ligt da aan?

Omdat je geen geweldige game kaart/chip hebt.
Hoe hoger de resolutie hoe meer er ge-eist wordt van die kaart.En dat kan die niet.

Maar waarom eerst wel dan?:O Met eerst bedoel ik dus gisteravond:P

En nu gaat hij weer perfect op hoge resolutie. Ik was vanochtend iets aan het downloaden, zou het daardoor kunnen?

Ja dat kan natuurlijk ook.Je kunt niet van alles tegelijkertijd doen.Dat kost je al cpu kracht en ram gebruik.

Je vertelde er niet bij btw dat die het eerder wel goed deed.;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan