Er is onvoldoense schijfruimte beschikbaar..

Status
Niet open voor verdere reacties.

Frank1995

Gebruiker
Lid geworden
8 nov 2011
Hallo,

Ik heb gisteren via *KNIP* Sims 3 gedownload.
Heb hem geïnstalleerd en moet nu dus de crack en nog een ander bestandje in die map droppen. Het gaat om deze 2 bestandjes:

140vmlf.png

Zodra ik deze in de map van het BD-Romstation (F:) gooi, krijg ik deze foutmelding..

2rmuo0w.png

Ik heb geen idee hoe ik dit moet fixen.. Best irritant want kan nu alsnog niet spelen!

Laatst bewerkt door een moderator:
Het is niet toegestaan de bron van je download te geven, dus je bericht aangepast.

De melding is logisch, daar je niet iets op een blu-ray station kunt plaatsen. Ik vermoed zelfs dat je een ISO met bijvoorbeeld Virtual Clone drive hebt geladen. De bestandjes moeten ook naar de installatie map en niet naar de installatie schijf.

Oke umm.. Ik snap nu wat ik dus verkeerd deed, maar hoe zet ik het op een andere rom/schijf? (van :F --> E: bijv.)

Of wat moet ik uberhaubt doen om het te kunnen spelen..?

Laatst bewerkt:
Je hebt de files TS3.exe en TSLHost.dll gedownload van een website.
Dan lijkt het me dat je TS3.exe gewoon moet runnen , en waarschijnlijk is TSLHost.dll gewoon een critical file.
En voor je onvoldoende schijfruimte moet je of een (nieuwe en grotere qua ruimte) externe hardeschijf aanschaffen , of een zooitje programma's verwijderen die je niet gebruikt/zelden.

Succes :thumb:

@gamefreak,

Lijtk mij toch echt een BD/DVD/CD-rom station, daar kun je niet in opruimen.;)

Anders was ik wel nieuwsgierig hoe je dat deed.:p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan