"Er kan geen verbinding worden gemaakt met skype"

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo. Ik skype via ipad. Als je die hebt kan dat natuurlijk ook. Succes.

Sorry voor de late reactie

Grappig verhaal ik heb geen Telefoon on Tablet
En als ik die had gaat mijn voorkeur denkik toch uit naar de PC

:rolleyes: is nog niet gelukt dus na al die tips. Internet explorer herstellen.

Alleen voor skype. Wat bedoel je met resetten. Een complete nieuwe installatie, toch niet he.

ik kan een nw topic starten of hierop meeliften. Ik heb een nw pc en heb hierop skype geïnstalleerd maar deze start ook niet op krijg een hulende emoticon te zien met de mededeling kan geen verbinding met internet maken. Na diverse keren opnieuw geïnstalleerd te hebben ook het register schoon gemaakt doet hij het nog steeds niet.
Windows 7 pro opslag ssd 258gb i5 machine

na 26# nog steeds niets gelukt. Ik weet ook geen oplossingen meer. Sorry ik heb mijn best gedaan. Wat een gedoe met skype. :D

ben ten einde raad

beste manamana
alles uitgeprobeerd. ben nu ten einde raad. :mad:
alle adviezen opgevolgd. blijf de huilende skype_smiley krijgen.
en dus nog steeds geen skype.

ik heb nu nogsteeds de huilende Skype logo HELP ME ik mis mijn vrienden zo eeerg

Ik had skype altijd in het Nederlands en dat wilde ik ook zo houden, voordien ging het ook.
Alles begon met een nieuwe computer daar moest ik skype op installeren en dat werkt niet tot nu toe.

Toch proberen die Duitser te installeren als dat kan, dat zeg je niet. Heb je dat geprobeerd of ??

IK WEET HOE JE HET KAN FIXEN

maar je hebt wel een backup nodig van je bestanden want er is iets waarschijnlijk verkeerd geinstaleerd op je pc dusssss.
je moet simpel je pc terug zetten of resetten of updates naar win10 / win7/8.1
dit zou alles moeten verhelpen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan