Er komt geen mail binnen in de Inbox van mijn Hotmail

Status
Niet open voor verdere reacties.

kleijerj

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
2 nov 2016
Voorop gesteld leek mijn Hotmail account wel gehacked... eerste wat ik deed was mijn wachtwoord wijzigen. Daarna geen reacties meer dat ik (nieuwe) Engelstalige HELP me URGENT e-mails zou versturen. :(
Helaas komt er nu GEEN mail binnen in de Inbox. :evil: Dit is wel dringend nodig aangezien ik via mijn mail inschrijvingen verwacht voor een evenement.
Ik heb de Spamfilters bekeken, de lijst met geblokkeerde (af)zenders, getest met eigen mail... Sterker ik kan wel verzenden, maar de Inbox wordt NIET gevuld.
Het verzenden van een ander mailadres naar mijn Hotmail (van de club) gaat wel netjes weg, maar komt dus NIET aan.
Wie heeft er een idee? Wie kan mij helpen? :confused:
met vriendelijke groet, Jan.

Gaat het hier om webmail of maak je gebruik van een client zoals Windows Live Mail?

Overal!

Het maakt niet uit waar... telefoon, tablet, laptop of computer... website, app,... maar doorgaans dus client. Webmail voor Hotmail, hoe benader ik die? Zou ik daar alles terug kunnen vinden dan? Dat is toch "gewoon" via de website www.hotmail.com?

Hotmail heeft in fasen zaken geupdate... kan het zijn dat je de permissies van mail ophalen door clients even na moet lopen via de browser on line, dat goldt zeker voor pop3, dat ik zelf ook?

Beste Manamana, die instellingen staan goed... dank je voor het meedenken

Kennelijk dan toch een storing. Als alles goed staat dan zou dat een oorzaak kunnen zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan