Er lukt een en ander niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Philippe C

Gebruiker
Lid geworden
29 mrt 2006
Berichten
8
Eerst en vooral, ik ben nieuw hier op dit forum, en hoop dat een van jullie de volgende problemen kunnen oplossen.

Eerst en vooral als ik Windows XP opstart dan krijg ik niet het blauwe opstartscherm, maar wel een zwart scherm waarop ik kan inloggen. Eens ingelogd duurt het toch een minuut of twee voor ik kan beginnen.
Dan zijn er nog enkele dingen die niet werken. Als ik op schijfdefragmentatie druk dan doet hij niets. Ook als ik in het configuratiescherm op Software klik gebeurt er niets. Weet iemand wat er hier aan de hand is aub?

Alvast vriendelijk bedankt.
 
Is dat altijd zo geweest?
Wat heb je gedaan het laatst voor het probleem zich voordeed?
 
Dit is nog maar een week en is dus niet altijd al geweest. Voorheen heb ik niets speciaals gedaan. Toch niet bewust.
 
Probeer eens met een systeemherstel van voor het probleem.
 
Lukt helaas niet, want herstelpunten van maart zijn blijkbaar verdwenen. En naar vorige maanden gaan weigert hij.
 
Ga eens naar Start-uitvoeren-typ msconfig-tablad services en kijk of daarin alles aangevinkt is?
 
Doe dit eens:
Start - Uitvoeren - sfc /scannow
XP-cd in de la en gaan met die banaan.
 
Ja en nee. Ik kan hem nu wel openen, maar alleen analyseren met diskeeper die ik onlangs instaleerde, maar omdat die eigenlijk verlopen is lukt ook daar het defragmenteren niet mee.
 
Zelfde zever, alleen krijg ik hem nu zelfs niet open. Er komt een bericht op met 'Diskeeper failed to connect to the service. The service may have stopped. See windows event log for mor information'.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan