Hallo,
Als ik een report wil afdrukken dat uit meer dan 1 pagina bestaat, dan zie ik in de preview mode op mijn scherm netjes 2 pagina's met de juiste verdeling. Echter als ik dan ga uitprinten (op papier of naar PDF) dan krijg ik in eens 3 pagina's. Wat me ook opvalt dat de paginanummer op de uitgeprinte (of PDF) versie ook niet klopt. Er staat dan in eens pagina 1 van 18, 2 van 18 en 3 van 18. Terwijl er op het scherm netjes 1 van 2 en 2 van 2 staat.
De eerste pagina bevat dan:
- paginakoptekst
- Koptekst (factuurnummer)
- Paginavoettekst (met pagina 1 van 18)
De tweede pagina bevat dan:
- Paginakoptekst
- Koptekst (detailfactuurgegevensid)
- Details
- voetekst (detailfactuurgegevensId)
- Paginavoettekst (met pagina 2 van 18)
De derde (laatste) pagina bevat dan:
- Paginakoptekst
- Details
- voetekst (factuurnummer)
- Paginavoettekst (met pagina 3 van 18)
Ik heb ook al geprobeerd om de pagina in te korten als test maar dat mocht niet baten.
Ik wordt inmiddels een beetje gek
van dit probleem, hebben jullie misschien een idee wat er aan de hand zou kunnen zijn?
Als ik een report wil afdrukken dat uit meer dan 1 pagina bestaat, dan zie ik in de preview mode op mijn scherm netjes 2 pagina's met de juiste verdeling. Echter als ik dan ga uitprinten (op papier of naar PDF) dan krijg ik in eens 3 pagina's. Wat me ook opvalt dat de paginanummer op de uitgeprinte (of PDF) versie ook niet klopt. Er staat dan in eens pagina 1 van 18, 2 van 18 en 3 van 18. Terwijl er op het scherm netjes 1 van 2 en 2 van 2 staat.
De eerste pagina bevat dan:
- paginakoptekst
- Koptekst (factuurnummer)
- Paginavoettekst (met pagina 1 van 18)
De tweede pagina bevat dan:
- Paginakoptekst
- Details
- voetekst (detailfactuurgegevensId)
- Paginavoettekst (met pagina 2 van 18)
De derde (laatste) pagina bevat dan:
- Paginakoptekst
- Details
- voetekst (factuurnummer)
- Paginavoettekst (met pagina 3 van 18)
Ik heb ook al geprobeerd om de pagina in te korten als test maar dat mocht niet baten.
Ik wordt inmiddels een beetje gek