"Er zijn luidspreker of hoofdtelefoon aangesloten."

Status
Niet open voor verdere reacties.

quintoo

Gebruiker
Lid geworden
20 jul 2011
Berichten
480
Hallo allemaal,

Sinds gedurende tijd heb ik last van geen geluid op mijn laptop.

Specificaties :

Asus N71Jv
Intel Core i5 CPU M 430 @ 2.27 GHz
Windows 7 home premium 64 Bits

Uitgebreide specificaties :

http://www.asus.nl/Notebooks/Multimedia_Entertainment/N71Jv/#specifications


Ik heb al mijn drivers al opnieuw geinstalleerd, chipset ook.
Mijn pogingen zijn nu helaas op.
Heeft iemand nog een goed idee voordat ik mijn laptop anders helemaal opnieuw installeer in de hoop dat het werkt.
En als mijn onboard geluidskaart kapot is iemand enig idee wat reparatie + kaartje kost?

Alvast hartelijk dank

Met Vriendelijke groet,

Robert
 
Als je alles opnieuw installeert hoeft het niet altijd weer te werken. De drivers kunnen ook verouderd zijn. Wil je weten hoe oud ze zijn ga dan al volgt te werk: Start-> uitvoeren-> typ in: dxdiag. Als dit de eerste opstart is selecteer dan 'JA'. Dan wacht je tot de laad balk volledig is geladen(Je ziet hem vanzelf). Klik dan op het tabje 'Geluid'. Kijk in het vakje Stuurprogramma bij datum. Als hij ouder is dan 2 moet je even kijken op de website of er nieuw drivers zijn.
Succes
 
Als je alles opnieuw installeert hoeft het niet altijd weer te werken. De drivers kunnen ook verouderd zijn. Wil je weten hoe oud ze zijn ga dan al volgt te werk: Start-> uitvoeren-> typ in: dxdiag. Als dit de eerste opstart is selecteer dan 'JA'. Dan wacht je tot de laad balk volledig is geladen(Je ziet hem vanzelf). Klik dan op het tabje 'Geluid'. Kijk in het vakje Stuurprogramma bij datum. Als hij ouder is dan 2 moet je even kijken op de website of er nieuw drivers zijn.
Succes

Ik heb even gekeken hoe oud de drives zijn die zijn inderdaad uit 2010.
Ik heb al nieuwe drivers gevonden uit 2012 dit ga ik vanmiddag even proberen

Dankje voor je snelle reactie!
 
update : ik heb alles geprobeerd maar dxdiag vind mijn geluidskaart niet dus hij is kapot.
Ik ga nu via asus regelen hem te repararen, bedankt voor je hulp nogmaals maar helaas.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan