Er zit een klepje op mijn tweede videokaart.

Status
Niet open voor verdere reacties.

chrisje2

Gebruiker
Lid geworden
9 mei 2011
Ik heb 2 keer een nvidea geforce gts 450.
Bij de aansluitingen op de achterkant van de desktop is de ene wel open (je kan er draden in stoppen) en de andere niet (er zit een klepje op).
Weet iemand de rede hiervoor?

Bedankt voor de reacties.

Hoi,

Misschien een een foto maken en laten zien om te laten zien welk klepje .

Welkom nog op Helpmij.nl

Ik heb je topic verplaatst van beeldscherm naar de sectie videokaarten.

Succes met je vraag.

Laatst bewerkt:
Is het zo'n OC editite? Dan zouden het wel eens meetpunten kunnen zijn. Daar kan je meten hoeveel volt er op je core en je geheugen staat. Dat kan handig zijn bij het overklokken als je bijvoorbeeld met vloeibare stikstof gaat werken.

Hoi,

Zaten de kaarten in de pc toe je hem kocht lijkt mij gewoon een afdekkapje om de aansluiting te beschermen aangezien je de bovendste aansluiting alleen gebruikt.

Ik sluit me aan bij modag. Volgens mij is dat klepje gewoon om de aansluitingen er onder stofvrij te houden. Anders kan ik ook niets bedenken.

De videokaarten zaten er al in. Maar op de bovenste zat geen klepje. Hoe kan dat? Zoja kan ik hem er gewoon aftrekken?

Laatst bewerkt:
Hoi,

Je zal toch het scherm moeten aansluiten ,niet los bijgeleverd?
Waarom eraf als ik vragen mag.

Laatst bewerkt:
Wel los gekocht. Deze computer via dell. Beeldscherm via bol.
Dus in princiepe kan ik dat klepje er gewoon af trekken. Maar wat doet die videokaart dan nu?
Zonder dat er een beeldscherm op is aangesloten.

Laatst bewerkt:
klepje zal er dan door de retailer zijn afgehaalt?
normaal zijn de connecties standaard afgeschermt als je de videokaart net aanschaft

lijkt me gewoon normaal

Dankje.
Is dit ook zo als je hem rechtstreeks van de online shop van dell koopt?

Hoi,

Videokaart werkt gewoon in sli (2 xde 450 dus) dus kijk maar een in je nvidea configuratiescherm en zou dat klepje gewoon laten zitten

Laatst bewerkt:
Dat heb ik uitgeschakeld.
Want toen ik hem in sli had staan kon ik geen spel spelen want dan viel hij uit.

Hoi,

Dan zou je wel eens een te zwakke voeding hebben kijk eens op het etiket hoeveel wat deze is

Excuces verkeerd gezegt, hij viel niet uit maar herstarte zichzelf, het beeld werd zwart, er kwamen allemaal groene strepen op het beeld.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan