tim687
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 25 apr 2010
Beste leden,
Ik ben vandaag de hele dag al bezig met programmeren en er zit waarschijnlijk een syntax fout in de code. Doordat ik de hele dag bezig ben, zie ik deze niet meer (misschien herkenbaar
)
Kunnen jullie de fout misschien ontdekken?
Als je op een <object klikt in Dreamweaver, dan wordt het gehele object gearceerd. Als ik dit op de tweede <div doe
, dan wordt er niks gearceerd. Als ik vervolgens op de </div> (waar de div hoort te sluiten klik) dan wordt alles vanaf de openings div tot het einde van het document gearceerd.
Ik moet deze fout er echt uit hebben, omdat mijn php scripts beginnen te klagen.
(Het is HTML CODE!!)
Bedankt,
Tim
Ik ben vandaag de hele dag al bezig met programmeren en er zit waarschijnlijk een syntax fout in de code. Doordat ik de hele dag bezig ben, zie ik deze niet meer (misschien herkenbaar

Kunnen jullie de fout misschien ontdekken?
Als je op een <object klikt in Dreamweaver, dan wordt het gehele object gearceerd. Als ik dit op de tweede <div doe
, dan wordt er niks gearceerd. Als ik vervolgens op de </div> (waar de div hoort te sluiten klik) dan wordt alles vanaf de openings div tot het einde van het document gearceerd.
Ik moet deze fout er echt uit hebben, omdat mijn php scripts beginnen te klagen.
(Het is HTML CODE!!)
PHP:
<form id="skill" class="form-style" action="save_about_me_skill.php?id=<?php echo $skill['skill_id'];?>" method="POST" role="form" autocomplete="off">
<div class="progress" style="width: <?php echo $skill['skill_percentage'];?>%; height:22px;">
<div class="progress-percent">
<input type="text" class="text-field form-control field-validation required" data-validation-type="string" id="skill_percentage" placeholder="Skill percentage" style="height:22px; width: 42px;" name="skill_percentage" value="<?php echo $skill['skill_percentage'];?>"/>%</div>
</div>
<span><input type="text" class="text-field form-control field-validation required" style="height:22px; width: auto;" data-validation-type="string" id="skill_name" placeholder="Skill name" name="skill_name" value="<?php echo $skill['skill_name'];?>"/></span>
<button type="submit" class="btn btn-default">Save</button>
</form>
Bedankt,
Tim