Eraser gebruikt, nu teveel gewist

Status
Niet open voor verdere reacties.

sneeuw

Gebruiker
Lid geworden
25 jan 2008
Ik heb het programma Acitve Eraser op mijn laptop gebruikt en helaas teveel gewist.............. Als ik nu programma's open kan de juiste verwijzing ernaartoe niet worden gevonden, tevens werkt Acer Launch Manager nu niet meer goed. IE doet het nog wel en heb ook al geprobeerd via undelete etc. om alles terug te zetten = niet gelukt.

Hebben jullie tips? Kan ik de pc ook nog terugzetten naar bijv. 2 dagen geleden? Zoiets heb ik ook wel es gelezen, maar weet niet meer waar?

Bedankt, Sneeuw

ga naar start dan alle programa's dan bureau accessoires dan systeemwerkset dan zie je vanzelf systeemherstel staan:thumb:

Ga ik vanavond zeker proberen maar ik vroeg me af of alle software zoals word, exel etc. het dan ook gewoon weer zullen doen.........

ik weet niet hoelang je word enz. erop hebt staan maar als je de laatste 2 dagen geen software hebt geinstalleerd of andere dingen hebt opgeslagen ofzo dan blijft dat er allemaal gewoon nog opstaan:thumb:

tenminste was bij mij wel zo alles bleef er gewoon op dat ik daarvoor het gedaan:D

Nou duim dan maar voor me, want ik heb inmiddels AGV, Recuva, Undelete etc. gedownload om alles weer terug te krijgen, voordat ik me systeemherstel bedacht.........

Thanx.

ja dat is wel beter, had ik ook gedaan had sowieso belangrijke bestand en programma's opgeslagen op een externe harde schijf, toch voor de zekerheid:D maar achteraf was dat gelukkig niet nodig:)

eraser gebruiken bij een laptop

kan ik eraser gebruiken op mijn laptop , alles mag weg van de HD , en kan ik dan ook mijn windows terug plaatsen:rolleyes:

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan