erg raar probleem met branden

Status
Niet open voor verdere reacties.

ranger

Gebruiker
Lid geworden
28 nov 2001
hoi ik heb een raar probleem met het maken van muziek cd's of ander cd's
ik gebruik easy cd creator nooit geen problemen gehad ,nu wil ik een cd maken en doet hij niks(cd maken van muziek bestanden die op mijn computer staan).
ik kan wel cd creator openen en de bestanden in het kopieer blad zetten maar bij het aan klikken van opnemen slaat hij vast.
nu heb ik een cd in de brander gestopt om te kijken of hij nog goed leest of werkt wat blijkt nu kan ik alles van de cd op roepen via de branden en het cd-rom station(erg raar) terwijl in het cd-rom station geen cd zit
wanneer ik iets op roep via het cd-rom station gaat hij open(cd zit in de brander)

wie weet raad?

ik draai onder 98 se
groetjes

Laatst bewerkt:
Easy cd creator al eens volledig verwijderd en opnieuw geinstalleert?
Mischien heb je nog een update van Easy cd creator nodig?

heb easy cd creator al geuninstald
heb ook clone cd geprobeerd maar werkte niet
wat ik nu zo raar vind is dat de cd in het brand station ook op roepbaar is via de cdrom

Geplaatst door ranger

wat ik nu zo raar vind is dat de cd in het brand station ook op roepbaar is via de cdrom
Dat volg ik ook niet.
Heb je in apparaat beheer gekeken of daar soms vraagtekens staan?

Werk je via snelkoppelingen van het bureaublad ?

Zo ja probeer het door op de cd-rom speler te klikken bij deze computer.

groetjes speedtouch

in apparaat beheer staat dat de brander en cdrom correkt werkt
het maakt niet uit of ik via deze computer het station selecteer
en als ik normaal geproken wil branden en stop een lege cd in het brand station dan opent hij vanzelf het kopieer programa

Heb je laatst nog wijzigingen aangebracht in de hardware of een ander brandprogje geinstald of uninstald

Zitten beide spelers op de zelfde ide kabel.

probeer anders een van de spelers te verwijderen via het apparaatbeheer en ff opnieuw opstarten.

groetjes speedtouch

ik ga nog ff een paar dingen uit proberen
ik hou jullie op de hoogte

hehe het is gelukig op gelost
heb alles software verwijderd brander er uit gegooid(via aparaat beheer) en alles er terug in gezet stap voor stap gekeken of er een fout was maar geen fout te vinden
alles werkt weer
en als er een cd in de brander zit of cd-rom station leest hij hem nu ook goed in plaats van 2 stations
bedankt voor de hulp jongens

Graag gedaan en bedankt voor het plaatsen van de oplossing.

groetjes speedtouch

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan