erg traag op sommige momenten

Status
Niet open voor verdere reacties.

rene1980

Gebruiker
Lid geworden
27 jan 2004
Ik kom er niet helemaal meer uit wat nou het probleem kan zijn vandaar dit topic en hoop dat iemand er wat op weet.

Als ik op sommige sites kijkt dan duurt het echt erg lang door die verschijnt. soms als ik dan een 2e keer de opdracht geeft ( naam van site en dan enter) dan doet ie het wel wat sneller. Maar zit wel eens op een site met spelletjes en juist dit soort sites duurt ie erg lang over. terwijl op een andere pc we hier geenlast van hebben. is nog niet super snel maar op deze pc kan je soms echt wachten tot je een ons weegt.

Ik heb hitman pro er door heen gehaald, maar als die dan een update moet downloaden dan duurt dit ook weer overdreven langs met sommige dingen.

Dit allemaal zou je denken dat de verbinding toch wel erg brak is en overdrevenlangzaam. maar als ik op speedtest doe dan krijg ik 9994kbps download dus snel zat, 574 kbps upload en 416 connections p/m en 24.0 ms pingtest.

Dus volgens mij niet vreemd? of toch wel?

Tevens heb ik jave opnieuw geinstalleerd voor de zekerheid maar dit werkte ook niet helaas.

TCP optimizer downloaden bij speedguide.net en deze je verbinding laten checken en optimaliseren [freeware]

als dat nog niet genoeg verbetert,
vervolgens ook nog even in het register knoeien met regedit:
HKEY_CURRENT_USER\Software\ Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings. Voeg een nieuwe DWORD-waarde toe genaamd MaxConnectionsPer1_0Server met de waarde 16. Voeg tevens een nieuwe DWORD-waarde toe genaamd MaxConnectionsPerServer met eveneens de waarde 16.

Alternatief kun je er een programma als Tune Up Utilities [gratis trial versie] of iets dergelijks op loslaten, die doen deze settings automatisch.....

Succes!

Laatst bewerkt:
reactie

Geplaatst door ErpCity
TCP optimizer downloaden bij speedguide.net en deze je verbinding laten checken en optimaliseren [freeware]

als dat nog niet genoeg verbetert,
vervolgens ook nog even in het register knoeien met regedit:
HKEY_CURRENT_USER\Software\ Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings. Voeg een nieuwe DWORD-waarde toe genaamd MaxConnectionsPer1_0Server met de waarde 16. Voeg tevens een nieuwe DWORD-waarde toe genaamd MaxConnectionsPerServer met eveneens de waarde 16.

Alternatief kun je er een programma als Tune Up Utilities [gratis trial versie] of iets dergelijks op loslaten, die doen deze settings automatisch.....

Succes!

thnx

Ik heb al tune up 2004 of 2005, en ik kan wel even tcp optimizer downloaden dit heb ik nog niet, thnx alvast.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan