Erg veel problemen met installatie van NAV 2003

Status
Niet open voor verdere reacties.

Terrarabo

Inventaris
Lid geworden
5 okt 2001
Berichten
25.325
Hallo,

Ik heb erg veel moeite om NAV 2003 op mijn PC te krijgen!! Heeft het zin om het in veilige modus te doen?


Raymond
 
Heb je de vorige AV wel grondig verwijderd?
En wat heb je precies voor problemen?

Groetjes,

Pieter
 
Ik zal het eens grondig uitleggen!!
Ik heb altijd NAV 2002 gehad. Toen ik op een dag merkte dar er een update was die Live Update niet binnenhaalde heb ik dit handmatig gedaan. Hierna verscheen er naast het vakje waar "Virus Defenitions" in staat de melding "Error"
Wat ik ook probeerde ik kreeg dit niet weg. Er stond ook nog een foutnummer bij die ik nu even niet meer weet. Ik heb toen gedacht 2003 te downloaden en die erop te zetten. I heb RNAV. Exe er door gehaald en NAv 2002 verwijderd. Ik blijf echter dezelfde melding krijgen en mijn systeem loopt ook nog eens vast en start niet meer door!!
 
Heb je al online gescand?
En welke melding krijg je steeds? Want dat is me nog steeds niet duidelijk.

Groetjes,

Pieter
 
Ja ook online gescand maar daar kwam niks uit. Ik heb het net opnieuw geprobeerd en alles gaat goed totdat ik opnieuw moet opstarten. Als ik dit doe dan loopt de boel vast en start alles behalve NAV 2003 op en kan ik niks meer.
 
Je hebt niet toevallig Messenger van je computer verwijderd en het vinkje bij opties > expressberichten > MSN Messenger laten staan?

Kijk ook of deze twee in je msconfig staan en aangevinkt zijn: ccApp and ccRegVfy.

Groetjes,

Pieter
 
Nee dat niet en ja die staan wel aangevinkt. Het gekke is dat ik dacht via systeemherstel een tijdje terug te gaan in de tijd maar ook systeemherstel werkt niet. Ik heb nu Avast erop gezet en dat gaat zonder problemen en ik denk dat ik het daar maar bij laat. ook Avast is een hele goeie Virusscanner!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan