erg vervelend

• Onderwerp starter Onderwerp starter mogi
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

mogi

Gebruiker
Lid geworden
10 jan 2001
Sinds een tijd heb ik een probleem met mijn pc. Als ik aan het surfen ben, typen of helemaal niks doe aan de computer dan reageert spontaan het toetsenbord of de muis niet meer. Ik moet dan ctr alt dlt doen en dan op activeren klikken om de boel weer te laten werken. Ook veranderen de instellingen van mijn toetsenbord spontaan. Als ik een vraagteken wil krijg ik een _. Of er staat ineens een menuutje open op mijn bureaublad. Heeft iemand enig idee waar dit aan kan liggen???

Misschien kun je ons beter vertellen wat voor een muis en toetsenbord je hebt.

Dit soort rare toestanden kun je ook met een virus krijgen. Weet je zeker dat je pc schoon is?
Ga ander even naar Bitdefender om je te laten scannen.
Controleer ook of je trojans hebt. Download daarvoor Ewido.

Ik heb een draadloos toetsenbord wat bij de computer geleverd is en een logitech draadloze muis. Maar pas na een half jaar ofzo problemen gekregen daarmee.

Heb in anderhalf jaar tijd al mijn 3de harde schijf gekregen omdat pc steeds vastliep en de laatste zit er nu drie weken in. Pc wordt elke week op virussen e.d. gescant en is tot op heden clean. Het gebeurt al vrijwel meteen nadat de harde schijf geplaatst is dus dan is de pc clean lijkt me zo.

Nou, het ligt zeer zeker niet aan de batterijen, dat heb ik allang geprobeerd.

Ik heb een computerkast. Mijn toetsenbord en muis liggen op een blad en mijn ontvanger onder in de kast. Maar zoals ik al zei heeft dit eerder nooit problemen gegeven. Als ik control atl delete doe en op activeren klik is het probleem weer verholpen tot de boel weer weigert

En je muis weggooien in apparaatbeheer en de software en drivers er opnieuw opzetten ook niet?

Ik weet dat er in het bios ook een instelling is voor de muis maar ik heb geen idee of het ja of nee moet zijn.
Misschien iemand anders?

Kun je die ontvanger misschien ergens anders leggen?
Bij mij maakt dat nl veel uit. (ook Logitech)
Dicht bij een lamp is ook niet goed.
Ook al had je dit nooit..........ook bij mij gaf plotseling de oude plek problemen.

Naast de tips van Elisa zou je nog kunnen kijken of er nieuwe software (driver) voor de muis is: klik > Logitec.

zorg dat je in landinstellingen je toetsenbord alleen op Nederlands-verenigde staten hebt staan. Alle andere moeten eruit. Dan zijn je vreemde tekens verdwenen. PS: wel daarna ff je computer opnieuw opstarten.

Ahum, ik denk dat die muis allang aan het muizen is :D
Het is alleen jammer dat wij dit niet horen :confused:

Mijn muis muist nog steeds niet zoals het hoort. Heb het stuurprogramma ook al vernieuwd maar dat heeft ook niks opgelost.

Dat is heel lastig!
Heb je alles gedaan wat hierboven getipt werd?

Ja dat heb ik allemaal al geprobeerd, maar ben er al bijna aan gewend dat die muis zijn eigen leven lijdt haha.

:D Arme jij!
Omdat jij niet meer reageerde dacht iedereen dat het probleem opgelost was. In zo'n geval moet je weer opnieuw een bericht plaatsen om de thread 'lopend' te houden. Deze komt dan weer bovenaan.
Dankzij dennis.hottinga kwam je bericht weer aan de praat :)

Als je nou weer een bevroren Windows hebt ga dan daarna een kijken in het logboek.
Misschien kom je dan nog iets meer aan de weet.
Start/Config.scherm/Systeembeheer/Computerbeheer/logboeken.
Kijk bij systeem en toepassingen. Let op de tijd.
Zie je iets dubbelklik dan op die regel.

Verder kun je start/config.scherm/toetsenbord eens starten om te zien of Windows je kan helpen.

@ dennis.hottinga
Overigens is dit wel afhankelijk van het type toetsenbord. Ik werk b.v. met Nederlands/Nederland.

Haal je ontvanger eens ONDER uit de KAST en plaats hem naast de Monitor,de afstand om te zenden is dan wat concreter.

Als je zoiets onder in de kast hebt,moet je met je muis rechtop werken dan doet hij het wel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan