Erge lagg / buggs bij spelletjes

Status
Niet open voor verdere reacties.

NarcBros

Gebruiker
Lid geworden
23 dec 2012
Ik heb al een tijdje last van dat bij League of Legends en Battlefield Heroes dat als ik een potje laad dat het echt heel langzaam laad waardoor ik al verlies, maar nadat het geladen is lagg ik in het potje ook nog is heel even erg.
Ik had NVIDIA een oudere versie van de driver, waardoor de lagg etc kwam.
Ik had hem geupdated naar de nieuwste, daardoor kon ik die dag normaal spelen zonder lagg, maar na één reboot had ik al weer die lagg in de games.

Ik heb geen idee wat er aan de hand is en het soort me heel erg.
Ik heb het spel al meerdere keren herinstalleerd, dat werkt niet.
Ik heb alle programmas die niet nodig waren gesloten, werkt ook niet.
Ik weet niet meer wat ik moet doen want het meeste heb ik al gedaan maar niks werkt.

Ik heb een DXDIAG samengesteld

Ik hoop dat dit voldoende informatie is, hou me op de hoogte en ik hoor het als ik meer informatie moet geven.

Bedankt

Bijlagen

Goedemorgen,

Welkom op Helpmij,

Niet rot bedoeld hoor maar de gt 520 is niet echt een gamers kaart dus al je die vervangt naar een nvidea 660/670 dan zou het een stuk beter moeten gaan let wel op of de voeding de nieuwe kaart kaan trekken;)

Oke bedankt :p Weet je ongeveer hoeveel dat zal gaan kosten?

Laatst bewerkt door een moderator:
GTX660 kost ruim 200 euro maar das niet het enige probleem je processor is ook redelijk verouderd dus al zou je een nieuwe kaart kopen dan blijf je alsnog hangen op medium
ik zou niet hoger gaan dan een HD7850 of GTX650TI en die kosten rond de 150 euro

is dit een extra kleine pc of een standaard toren pc?

Laatst bewerkt:
Uhm ik heb een standaard toren pc, maar ik denk zonder iets aan mijn hardware te veranderen dat het alsnog wel kan werken want ik het begin toen ik mijn PC voor het eerst gebruikte werkte alles 1 maand helemaal goed. En ook toen ik net mijn NVIDIA geupdate had voor een paar uur

Ik heb .net framework 4.5 geinstalleerd, toen startte het spel nieteens meer, maar na een reboot doet het het weer helemaal goed het spel (eindelijk). Maar ik weet zeker dat na een reboot ik weer hetzelfde als altijd heb die lagg ect. Dus het ligt niet aan mijn videokaart denk ik, maarja ik weet het niet mijn vader heeft windows geinstalleerd en hij heeft altijd wat oudere dingen. Mijn pc is altijd onzeker en oncompactiebel met dingen, ik word er wel een beetje gek van. Ook heeft hij de oudere dingen altijd

um jah... niet verkeerd bedoelt hoor maar snap ff niet waar je het overhebt...

Oh maakt niet uit, ik heb het probleem soms nog, want als ik reboot doet hij het maar na een paar uur niet meer. Dus moet ik steeds ff rebooten.
Dus het ligt niet aan de videokaart maar ik denk dat het aan mijn internet ligt. Ik weet niet waarom maar mijn internet doet soms raar en videos bij youtube laden niet/sloom, sites laden sloom. Terwijl ik heeel snel internet heb als ik speedtest.net doe
Ik heb als handtekening mn speedtest.net result

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan